Непередбачувані місця ловлі, або рибалка імені YO-ZURІ L-Minnow.

Хочу розповісти про серію рибалок, на яких я був впродовж останнього тижня. Місце ловлі- не велика річка шириною 3-5 м за метрів 700 від мого дому, яку я ніколи не сприймав як перспективне місце. Ну ось, після того, як зима почала втрачати свої позиції і деякі річки почали оживати вирішив збити оскому і відвідати дану річку і просто повмокати приманки, на нічого більше я не розраховував.

Перші проводки на водоймі ніякого результата не принесли і ось десь на 10 проводці сідає щупак грам на 500. Я і мій напарник мали приблизно такий погляд 0_о.

Впродовж наступної години ми полоскали свої вобл ери, силіконові приманки, вертушки, що принесло мені ще одну щучку трошки меншу ніж першу

Наголошу, що обидві сіли на  YO-ZURІ L-Minnow 33 в кольорі М37. З двох зловлених одну забрав через порвані жабра, які, на мій погляд, не дали б їй можливість жити.

Наступного дня після навчання вирішив ще раз сходити на рибалку. На дворі була дуже гарна погода: світило сонце, майже не було вітру. Одразу почав ловити на мікровоблери  так як минулого разу один з них зробив всю рибалку. Пополоскавши для розвідки воблери типу Aiko Humbug Minnow, Strike Pro Baby Pro, Pontoon 21 CrackJack зрозумів, що сенсу у цьому немає і поставив все ж той L-Minnow і пішло поїхало, почалися покльовкі і була зловлена риба.

Про мої успіхи розповів друзям і вже наступного разу ми поїхали вже втрьох.  А саме: я,  Илья777 і Богдан Чигрин. І цього разу все відбулося як гадалося, все той же Л-Міноу робив свою справу, ну крім його ще працювала вертушка  від Мепс, на які ловить Богдан. Ну під вечір клювати перестало і ми вирішили їхати додому. Всіх шнурків відпустили.

Через доволі непоганий кльов я вирішив і наступного дня сходити на вже обловлені місця. Взяли сала, цибулі, чорного хліба і пішли так би мовити не то на рибалку, ні то просто посидіти біля костра. Перша година перебування на водоймі нічого не принесла і от, мій товариш дає мені 10 хв і ми йдем смажити сало. Я не довго думаючи ставлю все того ж Л- Міноу і на 3 чи 4 проводці, на хаотичному твічі ловлю не поганий екземпляр. Зрозумівши, що дана щука з ікрою, відпускаю, з надією що через років 2, а то і більше, ще зловлю її дітей, які вже будуть такого ж розміру як і їх мама. На цьому наша рибалка закінчилася і ми пішли смажити сальце.

Після того ще раз пробував ловити на моїй річечці, ну це ніякого результату не принесло. А чоловік, який живе за 200 метрів від моїх рибацьких грядок розповів, що вночі навідуються бракон*єри з еклетровудками. Осмисливши сказане я в умі сказав пару не добрих слів в сторону їх і більше дані місця не відвідував.=(

Всім НХНЧ і по менше у ваших краях бракон*єрів.

З поповагою, Слава.

Для "вкусноты" блога, надо было еще и фотку с костром и сальцом добавить. Но всеравно, за труды и за рыбалку с меня 5*****
Коли писав і сам зрозумів, що фото з сальцем не вистачає...ну не фотографував тоді- розумію що не допрацював.=( Дякую за позитивний відгук.
Ирпень-хорошая река,там много голавля и окуня.Близко живу,а все никак не могу поехать туда.5+
Це не Ірпінь. Це одна з приток Ірпеня.
Дякую за відгук...!=)
Хороший результат, от меня +5! А на какие именно вертушки от мепс ловил товарищ?
Дякую. От точно не пам*ятаю на які вертушки, щось з Мепса. Якщо цікаво можу подзвонити і запитати.
Хороший блог, хорошая рыбалка! 5++++++
Ловил на <a href="Блесна Blue Fox Vibrax Hot Pepper BFS-SYB №3 (8г)#http://i031.radikal.ru/1402/b9/f91e7dad725b.jpg"></a>
Прочитал с удовольствием, блог на 5+++
Дякую, старався...!=)
5-ка с +++++!
Жду и сам, когда наконец пополощу и свои приманки, а то с 18 января к воде не подходил!
Сделал две недели назад разведку с выездом в одно местечко с неплохим течением, но там из-за крутючих морозов еще не сошел лед. Жду...