Страницы: Пред. 1 2 3
Моторы Шмель
 
Цитата
Согласен с коллегой.
Я вообще с трудом понимаю цель данной переделки, вычислений , моментов, тяги и т.д.???
с любым винтом на любой резинке- скорость будет 6-8 км/ч - на стоячей воде.
если учитывать другие факторы  - ветер, осадку, и т.д. как раз и съесть всё преимущество
10 км/ч никогда не поедет - разве что на каное присабачит :)
о глиссе вообще и речинет...
он и на родном винте едет нормально - лично я на "шмеле" тащил на буксире- дюралевого "утёнка", сам будучи на таком же металическом корыте, в каждой лодке по 2 человена по 120 кг + обмундирование, осенью
в районе Кийлова, - переход 3 км,
и ничё... не шибко бысто - но и на вёслах так не помашешь
Перепрошую, взагалі-то мова не про швидкість, хоча і вона присутня;), - в тому числі максимальна. Мова про оптимальний режим роботи двигуна, який заганяється в кут при неправильних(важких) параметрах гребного гвинта.
А думаю я так: для оптимальної роботи двигуна кожному положенню дроселя відповідають свої оберти двигуна. При непомірних навантаженнях на двигун його оберти відстають від відповідного положення дроселя - двигун перевантажений! - що для нього смерті подібно!
Вихід? - Потрібно підібрати гвинта! А якщо не існує фабричного, виготовити самому, не виключаючи при цьому переробки штатного, який не витримує жодної критики при даній редукції трансмісії.
 
Цитата
Вихід? - Потрібно підібрати гвинта!
Сначала покататься на том, что есть и понять, чего требовать от мотора и винта.
 
Трохи лірики.
Подобається мені фрагмент з старого доброго радянського фільму "Увага, черепаха!" який би я назвав "Маленькі експериментатори". Ну і девіз цього фрагмента "Главное ребята, сердцем не стареть!" Дивитись фрагмент, ну приміром, до хвилини 34:00 це близько 10 хвилин.
*********www.youtube.com/watch?v=FFOr6AmoiGY&feature=youtu.be&t=1535
 
Цитата
Сначала покататься на том, что есть и понять, чего требовать от мотора и винта.
Так ось покатався, повідомлення №395
Цитата
Вчора провів ходові випробування моторної лодки Катран 2,8 м з двигуном Шмєль 1.6 та заводським гвинтом.
Характеристики двигуна і гвинта:
максимальний крутний момент досягається при 5500 об/хв;
максимальна потужність досягається при 7000 об/хв;
гвинт пластмасовий : діаметр 7, крок 5 дюймів.

Результати випробувань:
При повністю відкритій заслінці двигуна максимальні оберти не перевищили 4100 об/хв.
Штатний гвинт "тупить" двигуна!
 
Цитата
Сначала покататься на том, что есть и понять, чего требовать от мотора и винта.
Звісно що вимагати: необхідно щоб  в режимі максимально допустимого  навантаження двигун розвинув заявлену виробником потужність 1,6 к.с., яка досягається тІльки при максимальних обертах. Але так як редукція стала, залишається єдиний шлях досягти мети: підібрати відповідний гвинт, який би гарантував двигуну максимальне навантаження при максимальних обертах.
 
Цитата
Звісно що вимагати: необхідно щоб  в режимі максимально допустимого  навантаження двигун розвинув заявлену виробником потужність 1,6 к.с., яка досягається тІльки при максимальних обертах. Але так як редукція стала, залишається єдиний шлях досягти мети: підібрати відповідний гвинт, який би гарантував двигуну максимальне навантаження при максимальних обертах.

Нужно как минимуи поставить другой винт и посмотреть результаты.С увеличением оборотов увеличиться проскальзывание и уменьшится упор.Может перестать ехать вообще.
 
Питання на яке не знаю відповіді.
Загальновідомо, що в сухопутних ТЗ(автомототранспорт) максимальна швидкість досягається не при максимальному моменті сили двигуна.
Чи має місце це правило для водомоторних ТЗ, що експлуатуються тільки в водотонажному режимі плавання?
Дякую.
 
Цитата
Питання на яке не знаю відповіді.
Загальновідомо, що в сухопутних ТЗ(автомототранспорт) максимальна швидкість досягається не при максимальному моменті сили двигуна.
Чи має місце це правило для водомоторних ТЗ, що експлуатуються тільки в водотонажному режимі плавання?
Дякую.
Думаю что нет.Так как коэфициент редукции постоянный и выход на глиссер по сути это   пятая передача
 
Цитата
Нужно как минимуи поставить другой винт и посмотреть результаты.С увеличением оборотов увеличиться проскальзывание и уменьшится упор.Может перестать ехать вообще.
Якщо пояснювати цей фізичний процес опираючись на явище віддачі, то з збільшенням обертів гребного гвинта зростатиме швидкість струмини води, яка відкидається гвинтом, що згідно закону збереження кількості руху приведе до зростання  сили тяги, або як ми говоримо зросте "упор".  Тому легко зміркувати, що швидкість судна зросте! )
 
Джентльмены - я пас!
 
Цитата
Джентльмены - я пас!
Вова, нікуди не йдіть.)
Як я зрозумів, Ви оберти двигуна не міряли. А скажіть,  який  діаметр Вашого обрізаного гвинта? Адже попри все я планую  вкорочувати гвинта по Вашому методу починаючи з виготовлення паперового "зліпка".
Дякую.
 
Цитата
Потому, что моторчик под нагрузкой, может максимальных оборотов не достичь из-за малой мощности. При этом хотя бы вывести его на максимальный крутящий момент. Можно конечно поставить маленький винт, но и его тяговые характеристики для лодки будут малыми.
Очевидно, щоб використати максимальну потужність двигуна, потрібно досягти максимальних обертів. Ми ж, досягши обертів не більших  максимального крутного моменту,  попросту не використовуємо потужності закладеної конструкторами двигуна. ІМХО.
 
Цитата
Очевидно, щоб використати максимальну потужність двигуна, потрібно досягти максимальних обертів. Ми ж, досягши обертів не більших максимального крутного моменту, попросту не використовуємо потужності закладеної конструкторами двигуна. ІМХО.
Максимальных оборотов Вы вряд ли достигните. Предлагаю хотя бы достичь максимального крутящего момента.
 
Цитата
Максимальных оборотов Вы вряд ли достигните. Предлагаю хотя бы достичь максимального крутящего момента.
По якій причині: суб"єктивній, чи об"єктивній?
Допустим, що знаю майстра, а я дійсно знаю такого, який здатний обрізати штатного гвинта до розмірів при яких ККД гвинта залишиться незмінним,  а  двигун розвиватиме максимальні оберти заявлені виробником.
Тобто вважатимемо, що суб"єктивні причини усунуті.
А тому прошу, назвіть які Ви бачите об"єктивні причини(якщо такі є) того, що гребний гвинт відповідних розмірів не розвиватиме 3500об/хв при потужності двигуна 1,6 к.с.? - Я таких причин не знаю.((
Дякую.
 
Цитата
А тому прошу, назвіть які Ви бачите об"єктивні причини(якщо такі є) того, що гребний гвинт відповідних розмірів не розвиватиме 3500об/хв при потужності двигуна 1,6 к.с.? - Я таких причин не знаю.((
Дякую.
Всё можно сделать , но главное не перепилить, иначе получится миксер. Я бы на Вашем месте не спешил менять конфигурацию и размер винта, покатался ещё немного. На основании одного заплыва делать выводы сложно и преждевременно. Сначала бы с лодкой поработал. что бы двигателю легче было её толкать, а потом дорабатывал винт. Возможно  Ваша лодка  виновата в том, что мотор не раскручивается. Иногда даже расположение вещей в лодке влияют на её ходовые качества. попробовать пересесть ближе к центру, дополнительную слань добавить на переднюю часть, если у вас не полностью жёсткий пол, поэкспериментировать с углами ноги... Короче я бы ещё покатался, а уж потом напильник в руки брал.
 
Цитата
Всё можно сделать , но главное не перепилить, иначе получится миксер. Я бы на Вашем месте не спешил менять конфигурацию и размер винта, покатался ещё немного. На основании одного заплыва делать выводы сложно и преждевременно. Сначала бы с лодкой поработал. что бы двигателю легче было её толкать, а потом дорабатывал винт. Возможно  Ваша лодка  виновата в том, что мотор не раскручивается. Иногда даже расположение вещей в лодке влияют на её ходовые качества. попробовать пересесть ближе к центру, дополнительную слань добавить на переднюю часть, если у вас не полностью жёсткий пол, поэкспериментировать с углами ноги... Короче я бы ещё покатался, а уж потом напильник в руки брал.
Дякую  , все вірно! - дуже ретельно буду слідувати Вашим порадам.
Як я робив:
До спуску на воду абсолютно всі перелічені  технічні моменти були враховані,  в тому числі паралельність днища човна поверхні води та глибина занурення гвинта...
Результат вийшов, ...  раніше повідомляв, - плачевний.(
Тому для себе вирішив: виходити з такими обертами та ще й робити обкатку двигуна - це  самотортури  однозначно!
Серце кров"ю обливається слухати таку роботу. Я звик, що моторчик  повинен співати, строчити як машинка, і від того мати задоволення.
Повторюсь, на бензокосі маю аналогічного чотиритактника. У нього на виході 7-8 тисяч обертів і аж, перепрошую, свище ...)
 
Цитата
До спуску на воду абсолютно всі перелічені технічні моменти були враховані, в тому числі паралельність днища човна поверхні води
)))
Больше нужно обращать на перпендикулярность "ноги", относительно поверхности воды.

Цитата
та глибина занурення гвинта...
Это Важно, глубина должна быть такой, что бы только  винт воздух не захватывал, что бы не сказывалось сопротивление ноги.
Цитата
Результат вийшов, ... раніше повідомляв, - плачевний.(
Но что Вы хотели от высокооборотистого двигателя, рассчитанного на мотокосу, но  установленного на лодку ?

Цитата
Серце кров"ю обливається слухати таку роботу. Я звик, що моторчик повинен співати, строчити як машинка, і від того мати задоволення.
Повторюсь, на бензокосі маю аналогічного чотиритактника. У нього на виході 7-8 тисяч обертів і аж, перепрошую, свище ...)
Сравняйте нагрузку на мотор в виде мотокосы и в  виде лодочного мотора.
Вам придётся пилить винт конкретно, что бы уменьшить нагрузку на двигатель и развить максимальные обороты.
 
Цитата
Дякую , все вірно! - дуже ретельно буду слідувати Вашим порадам.
Не обязательно, сам в поиске ))
 
Цитата
По якій причині: суб"єктивній, чи об"єктивній?
Допустим, що знаю майстра, а я дійсно знаю такого, який здатний обрізати штатного гвинта до розмірів при яких ККД гвинта залишиться незмінним,  а  двигун розвиватиме максимальні оберти заявлені виробником.
Тобто вважатимемо, що суб"єктивні причини усунуті.
А тому прошу, назвіть які Ви бачите об"єктивні причини(якщо такі є) того, що гребний гвинт відповідних розмірів не розвиватиме 3500об/хв при потужності двигуна 1,6 к.с.? - Я таких причин не знаю.((
Дякую.
Если винт обрезать то кпд изменится точно и не в большую сторону.
Интересный калькуляторhttp://www.motolodka.ru/scripts/maxv.htm
И почитайте вот это http://forum.katera.ru/index.php?/topic/9209-podbor-vinta/page-2
 
Цитата
Если винт обрезать то кпд изменится точно и не в большую сторону.
Чому зміниться, якщо майстер обрізає гвинта так, що крок  залишається сталим, а зменшується лиш діаметр і ширина лопаті?
Тобто з наявного гвинта виготовляє  зменшену його копію.

П.С.
Так, я бачу там один ньюанс, але не хочу його враховувати зараз  задля спрощення розглядуваного питання. Це стосується того, що при зменшенні діаметра гвинта збільшується "середній" кут  нахилу лопаті. А що він тягне за собою: збільшення/зменшення ККД гвинта не знаю?(
 
Цитата
)))
Больше нужно обращать на перпендикулярность "ноги", относительно поверхности воды.
Я ж говорив, що це мною було враховано. Вісь гвинта на випробуваннях була напрямлена паралельно днищу човна.
 
Цитата

Это Важно, глубина должна быть такой, что бы только  винт воздух не захватывал, что бы не сказывалось сопротивление ноги.
Крім того, чим вище піднятий гвинт, тим менше плече сили, момент якої підносить носа човна, адже він(наш) повинен рухатись  строго в водотонажному режимі.))
 
Цитата

Но что Вы хотели от высокооборотистого двигателя, рассчитанного на мотокосу, но  установленного на лодку ?
Абсолютно не бачу різниці між низько і високооборотними  моторами: різницю вирівнює редуктор + гвинт!)
 
Цитата

Сравняйте нагрузку на мотор в виде мотокосы и в  виде лодочного мотора.
Нагрузки одинакові. Повторюсь: підбирається редуктор і гвинт.
 
Цитата
Вам придётся пилить винт конкретно, что бы уменьшить нагрузку на двигатель и развить максимальные обороты.
Абсолютно з Вами згоден!
П.С.
Слово "конкретно" плохой слово, редиска.)))
 
Цитата
Я ж говорив, що це мною було враховано. Вісь гвинта на випробуваннях була напрямлена паралельно днищу човна.
Всё таки смею настаивать, что ось винта должна быть не параллельно днищу лодки, а параллельно поверхности воды. Под нагрузкой, нога меняет угол. Например я устанавливаю моторчик немного выше, под нагрузкой идёт параллельно поверхности воды.
Цитата
Абсолютно не бачу різниці між низько і високооборотними моторами: різницю вирівнює редуктор + гвинт!)
Редуктор понижает нагрузку на мотор, но есть много факторов влияющих на нагрузку на винт, отсюда и нагрузка на мотор ? Например Вы в лодке будете нагружать мотор меньше, чем если в Вашу лодку залезет какое нибудь тело 170 кг с ящиком воблеров и тормозком ))
Так что косить травку моторчику будет гораздо легче, чем толкать лодку.
Цитата
Нагрузки одинакові. Повторюсь: підбирається редуктор і гвинт.
Мощность на первичном валу подходящая к редуктору номинальная, без нагрузки на винт, но она уменьшается при повышении нагрузки на винт. А нагрузка будет по людому, даже кукан за бортом с щукоидом будет влиять на мощность такого моторища, как Шмель.
Цитата
Слово "конкретно" плохой слово, редиска.)))
А это мы определим когда будем дружно, всем форумом пилить Ваш винт ))
 
Цитата

Редуктор понижает нагрузку на мотор, но есть много факторов влияющих на нагрузку на винт, отсюда и нагрузка на мотор ? Например Вы в лодке будете нагружать мотор меньше, чем если в Вашу лодку залезет какое нибудь тело 170 кг с ящиком воблеров и тормозком ))
Справа не в масі, а осадці судна.
За умови, що питомий опір води одинаковий в Хорол-річці і в якомусь там Мертвому морі, Шмель розжене до одинакової швидкості човна 200кг і 270кг, якщо осадка його буде одинакова в цих різних водах. При цьому навантаження на мотора будуть абсолютно одинакові.
 
Цитата
Справа не в масі, а осадці судна.
Ну, а осадка от чего зависит ?  Не от массы груза ?

Цитата
За умови, що питомий опір води одинаковий в Хорол-річці і в якомусь там Мертвому морі, Шмель розжене до одинакової швидкості човна 200кг і 270кг, якщо осадка його буде одинакова в цих різних водах.
Давайте ближе к нашим условиям.
 
Цитата
Ну, а осадка от чего зависит ?  Не от массы груза ?
Давайте ближе к нашим условиям.
Та той Шмель навіть не знає, що він там робить - косить траву, пиляє дрова, культивує города чи гребе воду. До нього приєднали відповідного редуктора з робочим інструментом і він знай віддає свою потужність 1,6к.с. при тих 7000 обертах. Не розумію чому вода має бути відмінним від інших середовищ в яких працює робочий інструмент ДВЗ, нехай і малої потужності? В чому ця відмінність? - В тому, що опір руху залежить від маси?
 
Цитата
Чому зміниться, якщо майстер обрізає гвинта так, що крок  залишається сталим, а зменшується лиш діаметр і ширина лопаті?
Тобто з наявного гвинта виготовляє  зменшену його копію.

П.С.
Так, я бачу там один ньюанс, але не хочу його враховувати зараз  задля спрощення розглядуваного питання. Це стосується того, що при зменшенні діаметра гвинта збільшується "середній" кут  нахилу лопаті. А що він тягне за собою: збільшення/зменшення ККД гвинта не знаю?(
Так чего вопросы задавать подсчитайте . формулы все есть.:bk:
Подумайте за счёт чего вырастут обороты? Вы ж кусок весла отрезаете ,а хотите им загрести такое же количество воды как и до обрезки.Что толку если мотор будет крутить по полной но при этом винт будет  перемещать меньшее колличество воды и соответственно скорость как минимум не вырастет.Вы уверенны что здесь зависимость арифметическая ,а не геометрическая? Вы хотите облегчить нагрузки на мотор.Но кто вам сказал что Ему комфортней всего будет при максимальных оборотах? У автомобилей это к примеру 1500 -3000 об/мин.
 
Цитата
Не розумію чому вода має бути відмінним від інших середовищ в яких працює робочий інструмент ДВЗ, нехай і малої потужності?
Даже потому, что плотность воды почти в 800 раз больше плотности воздуха.
 
Цитата
Так чего вопросы задавать подсчитайте . формулы все есть.:bk:
Подумайте за счёт чего вырастут обороты? Вы ж кусок весла отрезаете ,а хотите им загрести такое же количество воды как и до обрезки.Что толку если мотор будет крутить по полной но при этом винт будет  перемещать меньшее колличество воды и соответственно скорость как минимум не вырастет.Вы уверенны что здесь зависимость арифметическая ,а не геометрическая?
Так, давайте міркувати.
Для легшого розуміння відрізаємо пів весла. Води поміщатиметься в ньому у два рази менше, але якщо частоту руху збільшити в два рази, то кількість води,m, яка відкидатиметься веслом за одиницю часу залишиться такою ж. Натомість швидкість води,v зросте у два рази. Отже, за формулою відомою всім, хто закінчив восьмирічку: швидкість човна,V теж зросте у два рази: V=(m/M)*v, де M маса човна.
Що таке залежність арифметична і геометрична мені невідомо.?  Якщо Ви мали на увазі прогресії, то як застосувати їх для пояснення досліджуваного явища - гадки не маю.
 
Цитата
Якщо Ви мали на увазі прогресії, то як застосувати їх для пояснення досліджуваного явища - гадки не маю.

Просю пардону-вмішаюсь.
Прогресіі,теоріі-весчь,звичайно-потрібна.
Але у Вашому випадку я б притримувався методу "наукового тику".
А тут,зрозуміло-тіко практика покаже:підрізали-поставили-випробували.І так-до варіанту,який задовольняє побажання.
Зрозуміло-з фіксуванням розмірів проміжних варіантів .А ще краще-отримати,на всяк випадок,в руки запасний варіант штатного гвинта.
З повагою-повне ІМХО...
 
Цитата
Даже потому, что плотность воды почти в 800 раз больше плотности воздуха.
На мій погляд, Ви не так зрозуміли моє  запитання: чому мотор Шмель 1,6 "впізнає" траву, дрова, ґрунт, ...  і розвиває, працюючи з ними, максимальні оберти? - І вперто "ігнорує" воду - не розвиває в ній максимальних обертів?
 
А якби спробувати так: в швартовому режимі підрізаючи гвинта добитись обертів максимального крутного момента.
Напевне, що після такої процедури з гвинтом, оберти  в звичайному режимі  експлуатації  повинні досягатись більші ніж при макс.кр.моменті?
 
Цитата
Так, давайте міркувати.
Для легшого розуміння відрізаємо пів весла. Води поміщатиметься в ньому у два рази менше, але якщо частоту руху збільшити в два рази, то кількість води,m, яка відкидатиметься веслом за одиницю часу залишиться такою ж. Натомість швидкість води,v зросте у два рази. Отже, за формулою відомою всім, хто закінчив восьмирічку: швидкість човна,V теж зросте у два рази: V=(m/M)*v, де M маса човна.
Що таке залежність арифметична і геометрична мені невідомо.?  Якщо Ви мали на увазі прогресії, то як застосувати їх для пояснення досліджуваного явища - гадки не маю.
А с чего вы взяли что частота увеличится в два раза.Если бы всё так просто было
Это а вакууме арифметическая прогрессия ,а в воде есть ещё другие силы, трение например.Я вам ссылок накидал для чего? Берите и считайте мощность скорость кпд
Проскальзывание.и.тд.
ПС V=S:t вот формула скорости которую я учил А то что вы написали извольте объяснить.
 
Цитата
На мій погляд, Ви не так зрозуміли моє запитання:
Прошу прощения,нет сил и времени перечитывать всю тему,Вы замеряли обороты мотора по чистой воде?
 
Цитата
А якби спробувати так: в швартовому режимі підрізаючи гвинта добитись обертів максимального крутного момента.
Напевне, що після такої процедури з гвинтом, оберти  в звичайному режимі  експлуатації  повинні досягатись більші ніж при макс.кр.моменті?
По идее да.Нагрузка  то уменьшится .Но у меня впечатление ,что вы не видите разницы между паспортными и эксплутационными параметрами.Замеры ж на воздухе делали.
 
Цитата
Прошу прощения,нет сил и времени перечитывать всю тему,Вы замеряли обороты мотора по чистой воде?
Прошу, в цьому повідомленні: https://www.rybalka.com/forum/showpost.php?p=701198&postcount=395
 
Цитата
По идее да.Нагрузка  то уменьшится .Но у меня впечатление ,что вы не видите разницы между паспортными и эксплутационными параметрами.Замеры ж на воздухе делали.

ага.
и почему все вдруг забыли, что это китайская копия, "No Name" без роду и племени
китайцы вообще не заявляли никаких характеристик.
А то что мы все считаем паспортными данными- это оригинальная ХОНДА
я думаю не надо обняться, что такое "оригинальная Хонда" - китайская копия.
внешне очень походы,но реальные замеры по двигателям никто не проводил

по поводу замеров мощности- я всё таки не соглашусь-
замер делается на динамометрическом стенде- нагружая двигатель, и снимая с него обороты и мощность ( приложенную нагрузку)
график стоят по характерным точкам.
произведя серию замеров.
На свободно вращающемся валу- не прикладывая нагузку- измерить можность не представляется возможным.
безусловно- при прикладывании нагрузки- происходит изменение оборотов
поэтому я считаю- что мощность при определёны оборотах- величина постоянная- не в зависимости, что мы "месим" - воду или траву
С уважением -Владимир
 
Цитата
...
На свободно вращающемся валу- не прикладывая нагузку- измерить можность не представляется возможным.
...
С уважением -Владимир
Немає нічого простішого ніж виміряти потужність ДВС на холостому ходу.
Володимире, назвіть середнє значення ККД карб"юратерного двигунів, яке Ви вважаєте реальним для малокубатурників,  котрі використовують для садової мототехніки,  і я розкажу, які виміри потрібно для цього провести.
 
Цитата
...
На свободно вращающемся валу- не прикладывая нагузку- измерить можность не представляется возможным.
...
С уважением -Владимир
Немає нічого простішого ніж виміряти потужність ДВС на холостому ходу.
Володимире, назвіть середнє значення ККД карб"юратерних двигунів, яке Ви вважаєте реальним для малокубатурників  котрі використовують для садової мототехніки,  і я розкажу, які виміри потрібно для цього провести.
 
Цитата
Немає нічого простішого ніж виміряти потужність ДВС на холостому ходу.
Володимире, назвіть середнє значення ККД карб"юратерних двигунів, яке Ви вважаєте реальним для малокубатурників  котрі використовують для садової мототехніки,  і я розкажу, які виміри потрібно для цього провести.

с удовольствием почерпну новую информацию
 
Цитата
с удовольствием почерпну новую информацию
Так як у нас копія двигуна GX35, який сконструйований по класичній схемі ДВЗ і ніяких ноу-хау, яке б наближало його ККД до рівня сучасних зразків немає, тому не буде великою помилкою вважати його  ККД рівним 25%.
І так, вимірюємо потужність цього двигуна при вільному обертанні його вала, тобто в режимі холостого ходу двигуна. Встановлюємо, наприклад, 4000об/хв. Далі вимірюємо кількість пального яке витрачено, приміром, за t=300с, m=8г. Все! - вимірювання закінчено!
Обчислюємо потужність яку розвив двигун за відомою всім формулою:
N=q*m*KKD/t. q=46000000Дж/кг-теплота згоряння бензину.
Результат N=307 Вт.
Дякую за увагу.
 
Цитата
1)А с чего вы взяли что частота увеличится в два раза.2)Если бы всё так просто было
Это а вакууме арифметическая прогрессия ,а в воде есть ещё другие силы, трение например.Я вам ссылок накидал для чего? Берите и считайте мощность скорость кпд
Проскальзывание.и.тд.
3)ПС V=S:t вот формула скорости которую я учил А то что вы написали извольте объяснить.
1. Яка різниця в скільки: в два рази, в півтора, головне, що не в три, - а збільшиться!

2. Все просто, якщо не ускладнювати собі життя другорядними речами за якими стає важко прогледіти головний принцип роботи гребних механізмів живої і неживої природи: від медузи і кальмара  до весла і гвинта, -  принцип віддачі при взаємодії двох тіл.

3. Легко і просто:
Човен і вода на веслі це два тіла замкнутої системи.
Сума їх імпульсів до взаємодії і після рівна нулю.
0=M*V-mv, звідки V=(m/M)*v.
 
Цитата
Ну, а осадка от чего зависит ?  Не от массы груза ?
Давайте ближе к нашим условиям.
Не тільки.
Осадка залежить від густини води і водотонажності судна!
Закони Природи одинакові і виконуються одинаково скрізь, навіть в Україні.
Ви напевне мали на увазі, що в наших умовах, при цій владі,  всі поголовно закони виконуються по-українськи. ))
 
Из обсуждения выхожу, так как считаю дальнейшее общение бесперспективным ))
 
Цитата
Из обсуждения выхожу, так как считаю дальнейшее общение бесперспективным ))
Жаль, а я от надибав в павутині цифру, яка мені сподобалась.
Оберти швартового режиму повинні бути в межах 0,6-0,65 обертів повного ходу судна.
І ще я хочу довести, що мотор Шмель 1,6 не "водокоса", а повноцінний ПЛМ.
Думаю, що Володимир(Ґрін) теж такої думки.)
 
А почему вы не затрагиваете другие моторы, например парсун 2,6? Тоже ведь многие считают мотовесло!
 
Цитата
ага.
и почему все вдруг забыли, что это китайская копия, "No Name" без роду и племени
китайцы вообще не заявляли никаких характеристик.
А то что мы все считаем паспортными данными- это оригинальная ХОНДА
я думаю не надо обняться, что такое "оригинальная Хонда" - китайская копия.
внешне очень походы,но реальные замеры по двигателям никто не проводил

по поводу замеров мощности- я всё таки не соглашусь-
замер делается на динамометрическом стенде- нагружая двигатель, и снимая с него обороты и мощность ( приложенную нагрузку)
график стоят по характерным точкам.
произведя серию замеров.
На свободно вращающемся валу- не прикладывая нагузку- измерить можность не представляется возможным.
безусловно- при прикладывании нагрузки- происходит изменение оборотов
поэтому я считаю- что мощность при определёны оборотах- величина постоянная- не в зависимости, что мы "месим" - воду или траву
С уважением -Владимир
Мощьность это работа за время и в этом смысле всё равно какой вагон толкать с углём или с цементом.Но не зря пишут что это номинальная мощность
Ну во первых мы не знаем как они меряли с редуктором или без.А во вторых,Эти цифры мощности на моторе или на винте.
В третьих в воде есть проскальзывание винта,чего не может быть на стенде и момент будет разный.Но это мы сильно глубоко закопались.Нужно поставить винт с меньшим шагом и посмотреть что получится.
 
Цитата

безусловно- при прикладывании нагрузки- происходит изменение оборотов
поэтому я считаю- что мощность при определёны оборотах- величина постоянная- не в зависимости, что мы "месим" - воду или траву
...
Я думаю, що потужність двигуна залежить від навантаження.
При одинакових обертах і різних навантаженнях двигун розвиває різну потужність.
При холостому ході потужність двигуна мінімальна і вона тратиться лишень на опір всередині двигуна. А далі коли є навантаження потужність буде зростати пропорційно навантаженню   поки не досягне максимальної при даних обертах. Кількість затраченого пального теж буде зростати пропорційно, але теж до певної межі, за що відповідає карб"юратор - він керує всім процесом за допомогою дроселя.
 
Доброго дня ВСЕМ!
выручайте- померяйте пожалуйста диаметр штанги и вала
должен быть 28 и 8 мм
сейчас нет достуа к мотору...
Заранее благодарен
 
Тільки-но перевірив, так і є: 28 і 8мм.
 
Вчора поставив на штангу коси моторчика "Шмель". Сьогодні обкатував на 6000-х обертів протягом 50хв. Завтра продовжу, благо косити є що.На перший погляд, на косі працює дещо гірше моторчика Robin-Subaru EH 035.Можливо тому, що ще не обкатаний.
 
Цитата
Вчора поставив на штангу коси моторчика "Шмель". Сьогодні обкатував на 6000-х обертів протягом 50хв. Завтра продовжу, благо косити є що.На перший погляд, на косі працює дещо гірше моторчика Robin-Subaru EH 035.Можливо тому, що ще не обкатаний.
Хто ж под нагрузкой обкатывает на таких оборотах?:an:
 
Чому така реакція?
По-перше, двигун до роботи з штангою мотокоси пропрацював близько години на холостих обертах на "нейтралці" на обертах близьких 4000об/хв.
По-друге, в інструкції до мотокоси оберти двигуна 9000об/хв. Я встановив 6000об/хв  на холостому ходу при відкритому і зафіксованому на 3/4 дроселі. При невеликих навантаженнях двигуна оберти опускались десь до 5700-5800об/хв.
Чим не обкатка?
 
Цитата
Вчора поставив на штангу коси моторчика "Шмель". Сьогодні обкатував на 6000-х обертів протягом 50хв. Завтра продовжу, благо косити є що.На перший погляд, на косі працює дещо гірше моторчика Robin-Subaru EH 035.Можливо тому, що ще не обкатаний.
Наконец конструктивное решение.
Есть такой мультфильм "Крылья, ноги и хвост" о том, как гриф учил страуса летать.
Так и у Вас год идет разговор про то какой формы должна быть пипетка если надо вычерпать море.
Та .... любой формы. Все равно вычерпать море не получится. Не для этого пипетка создавалась.

Вы поймите в чем плюсы Вашего моторчика и тогда будет понятно чего от него надо хотеть и что совершенствовать.
Плюсы:
1) Малый вес
2) Малое потребление
3) Универсальное сцепление.
4) Есть много насадок на его сцепление
5) Автономный
6) воздушное охлаждение

Где применять - ручной инструмент на все случаи жизни
1) Подвесной лодочный мотор
2) Мотокоса
3) Мотовелосипед
4) Мотопомпа
5) Мотопила, мотобензорез, дрель, мотобур
и  другой ручной инструмент.
Большую часть этого списка я, например, уже реализовал и Вам советую.

Для ПЛМ мощностью 20 л.с. все это недостижимо.
Так же как из Шмеля не получится скутер при любой форме винта.
 
Цитата
Наконец конструктивное решение.
Есть такой мультфильм "Крылья, ноги и хвост" о том, как гриф учил страуса летать.
Так и у Вас год идет разговор про то какой формы должна быть пипетка если надо вычерпать море.
Та .... любой формы. Все равно вычерпать море не получится. Не для этого пипетка создавалась.

Вы поймите в чем плюсы Вашего моторчика и тогда будет понятно чего от него надо хотеть и что совершенствовать.
Плюсы:
1) Малый вес
2) Малое потребление
3) Универсальное сцепление.
4) Есть много насадок на его сцепление
5) Автономный
6) воздушное охлаждение

Где применять - ручной инструмент на все случаи жизни
1) Подвесной лодочный мотор
2) Мотокоса
3) Мотовелосипед
4) Мотопомпа
5) Мотопила, мотобензорез, дрель, мотобур
и  другой ручной инструмент.
Большую часть этого списка я, например, уже реализовал и Вам советую.

Для ПЛМ мощностью 20 л.с. все это недостижимо.
Так же как из Шмеля не получится скутер при любой форме винта.
Дрон не пробовали с него слепить?
 
Цитата
Дрон не пробовали с него слепить?
А смысл? Зачем он мне?
 
Цитата
Наконец конструктивное решение.
Есть такой мультфильм "Крылья, ноги и хвост" о том, как гриф учил страуса летать.
Так и у Вас год идет разговор про то какой формы должна быть пипетка если надо вычерпать море.
Та .... любой формы. Все равно вычерпать море не получится. Не для этого  пипетка создавалась.
Вы поймите в чем плюсы Вашего моторчика и тогда будет понятно чего от
него надо хотеть и что совершенствовать.
Плюсы:
1) Малый вес
2) Малое потребление
3) Универсальное сцепление.
4) Есть много насадок на его сцепление
5) Автономный
6) воздушное охлаждение

Где применять - ручной инструмент на все случаи жизни
1) Подвесной лодочный мотор
2) Мотокоса
3) Мотовелосипед
4) Мотопомпа
5) Мотопила, мотобензорез, дрель, мотобур
и  другой ручной инструмент.
Большую часть этого списка я, например, уже реализовал и Вам советую.

Для ПЛМ мощностью 20 л.с. все это недостижимо.
Так же как из Шмеля не получится скутер при любой форме винта.
Дякую, все вірно підмічено і написано, але ...
- Якщо перекласти останню фразу подільською говіркою то виходимо на поговірку, перепрошую: "Що ви вуйку не кажіть, а біля сраки ноги грубші".
Або, "Говорили-балакали, сіли та й заплакали". ...
Не про "грубші" ноги розмова,  не про  "літати" з надзвуком ..., а про ноги щоб просто ходити.

Ще раз перепрошую.
- Ідея від начала - одна і єдина: використання універсальних   малопотужних двигунів в якості "мотовесла"!!! ))
 
Цитата
......
- Ідея від начала - одна і єдина: використання універсальних   малопотужних двигунів в якості "мотовесла"!!! ))
А ... тогда понятно.
Т.е. Вы купили какой-то моторчик и хотите сделать из него мотовесло типа Шмель 1.6
А я подумал, что Вы купили мотовесло Шмепль 1.6 и хотите на нем поменять винт .... зачем-то.

Ну, ... в сети полно предложений купить готовую насадку ()мотовесло) для триммера мотокосы.
 
Цитата
А ... тогда понятно.
Т.е. Вы купили какой-то моторчик и хотите сделать из него мотовесло типа Шмель 1.6
А я подумал, что Вы купили мотовесло Шмепль 1.6 и хотите на нем поменять винт .... зачем-то.

Ну, ... в сети полно предложений купить готовую насадку ()мотовесло) для триммера мотокосы.
Трішки не так. Два роки тому назад я купив мотокосу Садко 335,  на ній штатний  мотор Robin-Subaru EH 035.
А рік тому назад купив ПЛМ Шмель 1,6,   на якому, як відомо,  штатний    мотор Honda GX 35.
З метою обкатки мотора Honda GX 35, тимчасово  зняв його  з ПЛМ Шмель і поставив на мотокосу,  замість мотора  Robin-Subaru EH 035. Оце така перетрубація у мене. ))
 
Начитавшись темы о Шмеле понял что у него не хватает мощи для своего винта. Не выходит на робочие обороты, макс скорость - 6 км/час и нужно резать винт.
Фигня вопрос - покупаем мотокосу 4-такт ProCraft T5600 7 л.с. , покупаем ногу шмелевскую, со шмелевским винтом. По идее мощности длжно хватить!.
Выезжаю на воду и что я вижу - диапазон оборотов 2900-3900 и скорость -6-6.5 км/ч.
Лодка Вулкан VMK305 , килевая, из двигла удалена пружина сцепления.
Че не так с этими шмелевскими винтами??? Получается от мощности двигла ничего не зависит?
 
Цитата
Начитавшись темы о Шмеле понял что у него не хватает мощи для своего винта. Не выходит на робочие обороты, макс скорость - 6 км/час и нужно резать винт.
Фигня вопрос - покупаем мотокосу 4-такт ProCraft T5600 7 л.с. , покупаем ногу шмелевскую, со шмелевским винтом. По идее мощности длжно хватить!.
Выезжаю на воду и что я вижу - диапазон оборотов 2900-3900 и скорость -6-6.5 км/ч.
Лодка Вулкан VMK305 , килевая, из двигла удалена пружина сцепления.
Че не так с этими шмелевскими винтами??? Получается от мощности двигла ничего не зависит?

ВСЕМ ПРИВЕТ!
с винтами всё хорошо! :)
в теме уже описывалось - винт под 2,6л.с. при 5000 об/мин.
всё что мотокос - то видать в китае жимут только пони или лошади прожевальского... :)
- к прмеру идём на официальный сайт ямахи, нонды или парсуна на крайняк - и что мы видим -
к примеру- парсун 2,6  ( 2,6л.с ) имеет обьём в 50см3 !!!!! и это двухтактник.....
о каких 7 с.л идёт речь при 60см3 - на четырёхтактном моторе ?????
при этом я очень сомневаюсь что у китайца есть 60 см3....
опять таки обращаю внимане - что эти самые лошади доступны при  7000 об/мин... а не на замеряных 3900

делюсь личным опытом- я таки купил мотокосу в 52см3 - типа по паспорту "китайскому" 5л.с.  -:))))) бу го га.....
поставил на ногу от шмеля...!!!!!!
скажу честно - сколость не замерял- но прет реально быстрее +20..30%
НО!!! шум .... это чтото!!!! какая там рыбалка...
голова сраху вспухает..!!
это при том что я с него сделал ыхлоп в воду.....
сам мотор ОЧЕНЬ ШУМНЫЙ..
мой родной шмелёк без выхлопа- мохно сказать ОЧЕНЬ ТИХИЙ!!!

дальше больше.... я на него поставил винт с большим шагом - пластиковый от мерка. - точил переходную втулку на вал....
хоту ещё болше прибавилось - но это всё равно не более 10 км/ч , и уж тем более никакого глиссирования..
а теперь самое интересное...
двухтактнве моторы - сказать прожорливые- ни сказать ничего......
я за сутки ральне на шмельее не выкатывал и двух литров......
на двухтактнике-- я не успеваю его заправлять!!!!!!

и ещё один самый неприятный момент - ПОСЛЕ ШУМА - это ГОРЯТ колодки сцепления!!!!
за 2 дня на воде они выгорели и выкрошились....
( то есть кто очень хочет на "китайских 7 лошадях ездить - надо фиксировать сцепление жёстко!
вообщем я поставил назад родную гололву от шмелька и радуюсь...
с винтами и моторами я уже наигрался:)

к большому сожалению фото с телефона пропали....

С уважением к всему обществу ;)
 
ВСЕМ ПРИВЕТ!
с винтами всё хорошо! :)
в теме уже описывалось - винт под 2,6л.с. при 5000 об/мин.
что до  двигателей от мотокос - то видать в Китае живут только пони или лошади Пржевальского... :)
- к примеру идём на официальный сайт Ямахи, Хонды или Парсуна на крайняк - и что мы видим -
к примеру- парсун 2,6 ( 2,6л.с ) имеет объём в 50см3 !!!!! и это двухтактник.....
о каких 7 с.л идёт речь при 60см3 - на четырёхтактном моторе ?????
при этом я очень сомневаюсь что у китайца есть 60 см3....
опять таки обращаю внимание - что эти самые лошади доступны при 7000 об/мин... а не на замерных 3900

делюсь личным опытом- я таки купил мотокосу в 52см3 - типа по паспорту "китайскому" 5л.с. :))))) бу го га.....
поставил на ногу от шмеля...!!!!!!
скажу честно - скорость не замерял - но прет реально быстрее +20..30% , мощь чуствуется!
НО!!! шум .... это что-то!!!! какая там рыбалка...
голова сразу вспухает..!!
это при том, что я с него сделал выхлоп в воду.....
сам мотор ОЧЕНЬ ШУМНЫЙ..
мой родной Шмелёк без выхлопа- можно сказать ОЧЕНЬ ТИХИЙ!!!

дальше больше.... я на него поставил винт с большим шагом - пластиковый от мерка. - точил переходную втулку на вал....
Ходу ещё больше прибавилось - но это всё равно не более 10 км/ч , и уж тем более никакого глиссирования..
а теперь самое интересное...
двухтактные моторы - сказать прожорливые- ни сказать ничего......
я за сутки раньше на Шмельке не выкатывал и двух литров......
на двухтактнике-- я не успеваю его заправлять!!!!!!

и ещё один самый неприятный момент - ПОСЛЕ ШУМА - это ГОРЯТ колодки сцепления!!!!
за 2 дня на воде они выгорели и выкрошились....
( то есть кто очень хочет на "китайских 7 лошадях ездить - надо фиксировать сцепление жёстко!
вообщем я поставил назад родную голову от Шмелька и радуюсь...
с винтами и моторами я уже наигрался:)

к большому сожалению фото с телефона пропали....

С уважением к всему обществу ;)
Страницы: Пред. 1 2 3

Надоела реклама?
Поддержите DIRTY — активируйте Ваш золотой аккаунт!