Страницы: 1
Підводна рибалка
 
Доброй пори дня,форумчани, підкажіть де можна полибалити і підкажіть як краще зібрати інвентарь (я новачок ще нічого немаю )Яке ружье краще,ціна :pod_wod:
 
І вам добрий.
Підводні "рибаки" це узаконені браки. Тільки в нашій країні (і подрузі по нещастю Росії) узаконене це неподобство. В "цивілізованих" країнах вона заборонена у внутрішніх водоймах.
Покайтеся, поки не пізно. ;)
 
Цитата
Яке ружье краще

Є два варіанта:diver::bf:
 
Кстати поныряв за раками на Днестре,только под водою чуствуеш весь ужас  рыбы,которая в сетях,больно смотреть....
Я бы взял балон с маской что бы пофоткать под водою,так как видел в "кропивке" много карасей и карпиков,прям тунели по которым они плавают,очень интересно.
А подводная охота -браконьерство!+1
 
Цитата
А подводная охота -браконьерство!+1
Нет ето не браконьерство ))главное с головой дружить.
 
Цитата
Нет ето не браконьерство ))
По закону так. А от дідок тепер наловить більше 3-х кг тюльки і йому такий штраф впаяють що до смерті на рибалку буде боятися ходити. От що таке справжнє браконьєрство? :)
 
Почему это браконьерство ?
Вы думаете что так просто настрелять рыбы под водой ,типа залез и вся рыба твоя, собираешь ее руками как грибы ?
 
Цитата
Почему это браконьерство ?
Вы думаете что так просто настрелять рыбы под водой ,типа залез и вся рыба твоя, собираешь ее руками как грибы ?

Да!!!!!!!!!
 
Всі підводники, ниряльщики в т.д. і т.подібні.. з підводними гвинтівками --- браконь*єри!!!! Все це моє ИМХО! І обладнання для для цьго способу видобутку риби коштує ой, як не дешево...
Рs. Про ціни лише знаю по чуткам від знайомих:al:
 
Цитата
Почему это браконьерство ?
Вы думаете что так просто настрелять рыбы под водой ,типа залез и вся рыба твоя, собираешь ее руками как грибы ?

А вы думаете так уж легко выжить той рыбе , в которую вы попали , но её незабагрили гарпуном?
Какая вероятность выживания у рыбы после схода на нашей/вашей (гарпун/силикон/ воблер) рыбалки ?