Олег Лужняк

75 / 0.02
Предпочитаемые сообщества:
finvalboats, fanatik, crucian,
Он с нами с 07.09.2010 г.

Риболовля на Дністрі в липні

Риболовля на Дністрі в липні Фото №1

Приїхали в суботу в обід на річку Дністер. Незважаючи на те, що сюди дуже складна дорога, риболовний пресинг був присутній. До вечора, майже нічого не ловилося, тільки проскакувала деколи плотва. Дуже мішали нитчасті водорості, які обмотували снасть, через що кожен раз при закиді приходилось довгий час очищати від них оснастку. Особливо це виражалося після гасання катерів і гідроскутерів. Наживка класична для дністровського ляща - опариш, хробак і кук, в різних комбінаціях. Вночі клювання не було взагалі. Лящ почав ловитися десь о п'ятій годині ранку, чуть пізніше підключилася плотва. Нежданчиком був судак, який попався на опариш, хоч можливо спочатку цей опариш проковтнула якась плотвичка, це нам невідомо. Аня на спінінг вполювала жерешка, якого випустила, для підростання до солідних розмірів. Хоч і ярко вираженого клювання риби не було, але риби ми наловили і відпочили чудово.

Риболовля на Маковея

Риболовля на Маковея Фото №1

На Маковея рибалив на ставку в Кочубіїві. Риболовний пресинг був дуже великий. Приїхавши з самого ранку, сісти вже не було де. Ледь втиснувся між рибаками. Нарахував 27 машин. Ловився невеличкий карась, переважно на хробака і дуже слабенько. Я ловив на поплавочну, хотя бачив, що інші рибалки пробували на смерть карася, постійно пікаючи сигналізаторами і калатаючи дзвониками. Але як на мене, то поплавочка там продуктивніша.

Рибалка на вихідні

Рибалка на вихідні Фото №1

На вихідні їздив в село. В суботу зранку з братом пішли на рибалку на місцевий став. Прийшли. Закинули снасті.

Рибалка розпочалася з невеличких карасів (десь на пів лодоні), яких ми випустили в сусідній став, який був недавно відремонтований місцевими рибалками і набирався води. Пустував він без води і риби більше десяти років.

Сидимо, скучаємо. НЕ клює. Погода щось крутилася. Лузаємо соняшникове насіння. Брат перебрався на інше місце в пошуках кльову. Згодом на новому місці брат зловив два карасі десь грам на 200. В мене тільки дрібний карась. Я з одною удочкою перебрався до брата, а іншу залишив на старому місці. З нового місця мені проглядався поплавок іншої удочки. Сидимо, розмовляємо, лузаємо насіння, не клює. І тут дивлюся мого поплавка немаю. Ще з насмішкою до брата кажу, що піду подивлюся до удочки, а то щоб її хтось не потягнув. Іду, не поспішаю. Підходячи ближче я побачив, що моя удочка злетіла з підставки і потихеньку пливе по воді. Підбігаю, хапаю удочку (встигла відплисти вже на пів метра) підсікаю, чую опір. Кричу до брата, щоб давав підсак, який я йому подарив на день народження і який ще не був в воді. Виважую коропчука. Риба на березі і підсак обкатано.

Дрібний карась і далі відправлявся на новосілля в новий став.

В неділю ми знову пішли на рибалку. На ставку ми розділилися. Брат залишився на вчорашньому місці, а я пішов на інший берег. Рибалка розпочалася з того що брат зловив зеркального коропчукадесь на пів кілограма. Якого брат разом з дрібними карасями відпустив до нового ставу.

Далі ловилися карасі на 200-300 грам. Брат умудрився витягнути два кілограмових коропчуки.

У мене ловився тільки карась. І щось в цей раз мене супроводжувала невдача (якась злюча бабка перейшла дорогу). То кормушку закинув на телефоні провода. То якась риба заплутала дві удучки до купи і зійшла з гачка. Після чого приходилось довго і нудно розпутувати і перев'язувати снасті.

Але результатом рибалки залишився задоволений.

Травневий короп

Травневий короп Фото №1

В суботу я поїхав в село, з наміром в неділю зранку піти на ставок. Там час від часу покльовують коропчуки.

Прибувши на ставок і добравшись до свого секретного місця, на якому я того року ловив, я побачив що вода трохи піднялася.

Спочатку прийнявся прикормлювати місце ловлі. Далі розмотавши першу вудку і спробувавши її закинути зрозумів, що не так все просто. Ставок був покритий густою ряскою, яку не можливо було пробити легкою поплавковою снастю. Розгорнувши ряску, закидаю снасті.

Перша покльовка і на гачку карась, що спокусився опаришем. Потім на черв'яка спокусився невеличкий окунь, через що було прийнято рішення не ловити на дану наживку.

Сижу чекаю. Вже починає ввижатися покльовка. І тут поплавок задзвенів на фідерній снасті. Підсікаю. На другому кінці чую сплеск і великий опір. Після невеличкої боротьби, виважую красеня коропа.

Потім почали трохи ловитись карасі. Все ловилось на опариша (короп теж), хотя місцеві рибаки всі говорять що ловлять тут на манку. А в мене манка стояла, точніше висіла мертвим грузом. Пробував добавляти різні аромати, але риба віддавала перевагу опаришу.

Зловивши декілька карасів починаю думати, що вже пора іти додому.

І тут раптом кінчик фідера здригнувся. Підхожу чекаю. Натяжка. Підсікаю.Вудка згинається вдвоє. На тім кінці щось велике.  Починаю виважування. Протянувши рибу десь 4 метри, вона впирається в берег і звільняється від гачка. Бій виграла риба. Думка про похід додому пропала одразу. Просидівши ще трохи і зловивши ще одного карася вирушаю додому.

Зважування коропа показало 2,46 кг.

Домашній кіт спробував пред'явити якісь права на рибину.

Після запропонованої альтернативи.

Кіт образився і пішов геть ...

Травнева рибалка на затоці Дністра

Травнева рибалка на затоці Дністра Фото №1

Виїзд в четвер вечором. Рибачити ми збиралися на затоці Дністра.  Приїхали на місце десь коло дванадцятої години. Вибрали місце для стоянки. По стану берега, дізналися, що вода недавно впала. Так як вже було пізно, то вирішили, що рибну ловлю почнемо зранку. Розклавши речі, прийнялися вечеряти. Але я на всяк випадок закинув фідерну удочку. Навівши будильники, щоб не проспати ранішній кльов, полягали спати.

Проснувшись зранку і перевіривши удочку, я виявив там невеличкого підлящика. Далі ловилися невеличкі підлящики і карасі. Карась ловився великий.

Після обіду стояла страшена спека, так що ми за удочками спостерігали з кущів. Риба ловитися перестала. Тільки йоршики зрідка нас діставали і заставляли виходити на пекуче сонце. І тут в мене поклевка. Біжу. Підсікаю. Чую що на тому кінці нормальний опір. Починаю виважування. Риба водить, то вліво, то вправо. І тут вже показалася моя кормушка, далі після кормушки йоршик на гачку. Я в штопорі. Але чую що все-таки удочкою щось водить. Підтягую ближче, і бачу волосінь, яка зачепилась за мій гачок і нею щось водить. Продовжую виважування. Далі показалась ще одна кормушка (правда не моя), а за нею пристойний карась. Після цього колеги по рибалці почали на мене косо дивитися, так як вже давно крім йоршиків нічого неклювало.

В результаті я зловив 6 карасів десь по 600 грам, трохи невеличких підлящиків і пару краснопірок. Карась клював на чер'яка. Підлящик на опариша. Краснопірка на опариша або манку.

Зібравшись додому в садку виявили змію. Яка заплуталась в вічках сітки.

Прийнялись проводити рятувальну операцію для плазуна. Було весело так як трохи "стрьомно" спілкуватися з даною тваринкою. І нарешті врятована тваринка повертається в свою стихію.

Вечоріє.

Так і не дочекавшись вечірнього кльову повертаємось додому.