Планова відпустка на рибалочку на карася:)

Всім привіт!

Як і обіцяв, наступні теми буду публікувати виключно с фотками від фото, а не з мобілки!

Все почалось з того, що запланував взяти відпустку на 3 дні в будній день, да поїхати на дачу половити рибку, щоб більш менш було вільно ловити, а ніж у вихідні дні, у зв"язку з місцевим напливом аборигенів та такими як я. Щоб не робити 3 теми, вирішив об"єднати все до купи.

І Почалося. У вівторок бистренько написав заяву на відпустку на 3 дні + 3 дні вихідних= 6 днів чистого відпочинку, хоча я не планував весь цей час присвятити риболовлі, тож вирішив половити тільки 3 дні. Середа 23 червня, початок відпустки. Встав зрання десь о 5.30, чомусь прокинувся і далі вже не міг заснути, мабуть не терпілося вже вирушити на рибалку. Почав збиратися, кинув в сумку срєдства гігієни, всяке тряпьйо шмотьйо, і в 8.00 вирушив єссно в першу чергу за наживкою, купив 3 порції "бєлого", 2 порції "красного", половину порції мастирки ( на яку я зовсім не ловив, а кормив мальок коли чекав чергову карасьову покльовку), парочку карасьових крючків на всяк випадок ну наче і все. Прикормку не купував, так як купив зарані в МЕТРО, яка мене повністю влаштовує (Флагман "карась", "фідер" та універсальна" по пару пакетів), кашу як завжди лєнь матушка варити, тим паче шо я про фан в цьому ділі. Зайшов у Кишеню купив  пивася літрів 8 (потім пожалкував шо мало купив :(, так як на місці воно за 2 дня скінчилося, а те пиво, яке там продається ну не "прёт как грится" мене конкретно те пойло, не буду казати шо за пиво, щоб не образити людей, які його поважають:) ). Наче все купив, нічого не забув, і тут згадав, шо нада ж підстригти мою лисину, так як літо, а вона не засмагша, ну це не діло:) Биренько подзвонив парихмахеру, о чудо, в кой віков вона вільна, як раз сказала на 9 шоб заходив, як раз мене влаштовувало таке діло, так як будній день, час пік, знав що на південному мосту ще в цей час пробки з тянучками. Заїхав, пістригся, в 9.30 я вже був вільний, і махнув в Черкаську область. Не багато ні мало, мені треба було проїхати всього 230 км. від дому до дому. Тянучками проїхав Піденний міст, через окружну виїхав на Одеську трасу, і вперед як говориться з піснею, маг на всю, пасок безпеки пристігнутий. Виїхав з Києва, за 50 км почався дощ, який майже весь час не счухав, або я його наздоганяв, або місцями він мене:)

Приїхавши на місце о 12.30, дощ наче вже перестав, але трішки покрапував. Але,що для риболова дощ,  дрібниця, яка ну ніяк не завадить відпочинку:)(маючи целофанову плащ накидку, куплену на Петрвіці за 15 гривень;) ) . Відразу пішов до корєша дитинства, на розвідку, розпитати як ловиться, і на що. Після пару десятків хвилин розповідей про життя буття як його, так і моє, вирішили не гаїти часу, а сходити на розвідку конкретно на ставок щоб показав, де ловити, на яких вимостках. Йти від домку до самого ставка приблизно 5-10 хв., дивлячись як йти. Так як вимостки конкретних хазяїв, не хотілося під час ловлі риби шукати інші вимостки. Взявши по літру пива, вирушили на ставок, в цей час фотік не брав, так як знав, шо в мене в запасі ще буде час щоб все сфоткати і вам показати. Після маленької ескурсії де він інколи ловить, також показав де вимостки хазяїв які рідко ловлять, вибір пав на вимостку, яка мені підходила по всім параметрам, велика, майже не шаталася, і було місце для закидування фідера, як не як, але палиці по  3.30.  Посиділи, попили пивка, благо ще було холодненьке, пішли обратно, він по справам, а я за вудками. Знайшов свій садок, винув вудки з багажника, перекинув з кулька в коробку бєлого, інші закрив щільно в пакет, та поклав в погріб, щоб не закоконилися:)

День Перший. Середа, 23 червня.

Перекусивши, вирушив на рибалку, взяв все не обхідне (пивко само собою:)) був на вимостці вже о 15.00. Замісивши прикормку, поки настоювалася, почав складати фідери. Прикормку в кормушки, на гачки по красному, по бєлому, закинув, сижу чекаю, посьорбуючи холодного пивка паралельно ламаючи очерет, щоб було без перешкод закидувати фідерки:) Перше подрагування кончика фідера не забарилося, через 10 хвилин кінчик пару раз дригнувся, ну думаю, не буду поспішати, чекаю, кінчик не шевелиться вже. І тут закон подлості, не встиг посидіти 15 хвилин, чую взаді шевелиться очерет, і трішки труситься вимостка, оглядуюсь, йде тіло, дивлюся вже ближче, на тобі, хазяїн вимостки йде з двума вудками від ліщини на рибалку ( думаю про себе, но шо за фігня, якого х... він приперся:)). Я його звісно знаю, він мене тоже, дав сьорбнуть йому пивка, відсипав трохи червя, так як він забув вдома, почав переносити речі на іншу вимостку, це те чого я боявся більш за все боявся, і те що як раз і трапилося зі мною, як говориться перший блін комом. Пакети з всяким причандалом переніс на беріг, начав витягувати фідери, почав з того де була покльовка, і тут на тобі, почав тягнути, чую шось не те, наче шось сидить, підтягнувши, сидить красава з ладошку на фідері:) Перший є, дай боже не останній:) Більш менш Успішно перебравшись на нову вимостку, почав готуватися до закидону кормаків. Чи то погода так впливала, чи то я вже пива напився, забув розслабити катушку перед кидком, не знаю як правильно називається ця деталь,  і кормак полетів далеко далеко:( Другий блін комом на протязі години:( Ну щож думаю, не буду гаяти часу, закинув другий фідер. Так як вимостка була мала, хватало тільки на 2 фідери, відвязав кормак з гачками від спінінгу, перевязав на фідер, так як лєнь було мені вязати всю снасть. Закинув нарешті і другий фідер. Погода звичайно не радувала, на протязі всієї рибалка була не ахті, то начне парити конкретно, шо пот по лиці тільки і тік, то  почне дощ крапати (на фотках видно стан неба).Риба покльовувала, але не так як хотілося , була два сходи, порадував один дуплет, на фотці задокументувати хотів, але коли фоткав, то один карась відпав, так що не знаю, тут вже повір те мені на слово:) Ітак, підіб"ємо висновок першого дня моєї рибалки, клювало паршиво, но зато клювало як не як:) 5 хвостів зловив зладошку починаючи з 15.30 - до 19.00, так як комарі вже почали гризти . Втратив два кормаки з гачками в той день, обідно:(

Ну а це дуплет, який не вишло сфоткать більш менш пристойно:

Вось скромний улов першого дня, розвідка як кажуть вдалася.

День Другий. Четверг, 24 червня.

Після першого дня рибалки, ввечері домовився з другом за черговою дозою пивка вирушити рано о 4.00 на рибку. Встав як полагається в 3.30 ранку, для когось ночі, пересипав опаришів з кулька в коробочку. Чи то сонний був, чи то не знаю, але закрив я кульочок погано, де на наступний день коли хотів взяти порцію опаришів, виявилося що всі вони порозбігалися:( Вирушили в 4 ранку на ставок. Прийшли, він заняв ту вимостку де я ловиви вчора на ній, а я зайняв ту, з якої мені прийшлось перейти в перший день, про що я писав вище. Ну що, почалося, замішав кашу, в нього своя була якісь крупи в перемішку, в мене Флагман. Один фідер закинув, на один гачок бєлий, на другий красний. І тут третій блін комом, на другому фідері при закиді полетіла кормушка далеко далеко, думаю да, за 1 неповний день рибалки 3 кормаки вже полетіло, засмутився звісно. Повісив колокольчик на фідер,  щоб не пропустити покльовки, а цим часом почав вязати снасть на фідер по новій, так як кормаків вже не було, то хотів замість них вішати пружину. благо в мене їх було 3 штуки ( де я їх потім успішно подарував другу, так як вони мені вже без надобності були). Коли вязав, чую матюки корєша, в нього теж обірвалася пружина, сказав шоб зайшов взяв в мене, рибаки ж не жадні до цього діла, нада ділитися:) Поки йшов до моєї вимостки, чую колокольчик зазвенів, раз позвонив і перестав, але бачу, трошки кончик сіпав. В подумках як завжди, не буду торопитися, буду чекати шоб клюнуло конкретно. Дав йому пружину, а сам вяжу далі снасть. Тут чую, корєш каже, шо витягнув мій вчорашній кормак, я переспросив чи з гачками, він каже да, я обрадувався, закинув в коробку вже привязані поводки, пішов до нього, забрав свій кормак, успішно завязав його на обірвавшийся фідер, забив прикормки, закинув. Думаю перезакину самий перший фідер який закинув, як завжди підсікаю на всяк випадок, і тут бах, при підтяжці, чую супротив. Так як був повний штиль на річці, так класно було тягнути того карася, коли тягнув, він таким сирпантином по всьому ставку упирався, жалко шо не було зручно це все діло засняти на камеру. Ну що, з першим як кажуть, дай боже не з останнім. Клюнув на опариша, але на красний був теж покоцаний. Після першої покльовки було хлуго хвилин 15. У друга клювало, так як він ловив на манку, звісно мене це не радувало, йому може і привично було ловити на манку, мені якось ні. Всеж таки і я замісив манки, добавив пару крапель анісу. Шо не говоріть, але на манку брало конкретно, і краще чим на живих товаришів. Один тільки не достаток цього всього діла, манка є манка, навіть якшо не клювало, то кожні 10-15 хвилин потрібно було перекидувати фідери. так як вода робить своє діло, і манка розкисає і спадає з гачка:( клювало активно з 6.00 до 8.30 ранку. Наловив я 1.300 кг. хвостів, десь шось трішки більше десятка. Корєш мож чуток більше, так як він перезакидував свої спінінги як вудки майже кожні 5 хвилин, , я не цікавився особо, да і він теж, але казав, шо така рибалка його не порадувала, так як каже клювати повинно було набагато частіше. Я особливо цим вже не переймався, дозу відпочинку, і великої втоми я отримав, але ця втома дуже приємна:) Пішли з ставка десь о 10.00, так як вже і сонце припікало, да і покльовок особо вже не спостерігалося. А риба там скидалася в одному місці конкретно, карпи, але по словам друга, вони кожен рік там скидаються, можливо там десь яма якась, вось і жирують, погано шо лодки не було, можна було б туди закинути, може шось би і получилося, але це вже може на наступний раз, коли розберуся як ловити на бойли карпів:) скоріш за все, вони там таке лакомство ще не їли:) Прийшовши додому, попоїв, і влігся спати, аж до вечора, так як втома дала знати про себе розболівшоюся головою:)

Це прохід до моє вимостки, яка мені дуже сподобалась, своєю зручністю і розміром:)

Ну а це, карасЕГГГ, коли фоткав це все діло, як раз була чергова покльовка, вось і сфоткав:)

Ну а це мій улов другого дня рибалки:))

Ну і канєшно малим на потєху:))

День Третій. Пятниця, 25 червня.

Після ранньої рибалки, я також запланував підти зранку. тільки вде не в 4 ранку, а десь о 5 ранку. Завівши годинник на 4.30, і подивившись футбол, ну без пива нікуда єссно, заснув. З прозвоном мобільніка на запланований час насилу встав, але всеж таки встав, вийшов на двір, а там покрапував чималий дощ, покрутивши нісом, пішов спати ще дві годинки, в надії що дощ счухне. Ну щож, чи то я так хотів ловити рибу, чи то спати, але встав я насилу о 10 ранку.:) попоївши як завжди, почав збиратися, вудки вже вирішив не брати, так як до того я їх зсобою брав, але все одно їми не користувався:) Фотік теж не брав, так як пейзажи такі самі, сенс їх повторно виставляти, вирішив підти з максимально легким грузом:) Пішов в погріб за опаришами, і о йолкі, ні одного не зосталося. Четвертий блін комом:( Беру вчорашню коробку, думаючи, ну всьо, там опариши вже закоконилися. На щастя мої здогадки не виправдилася, почувалися живненько, хоч і не багато їх було, але було. Десь о 11.30 вирушив на ставок. Погодка в цей день більш менш нормальною була, свіжо після дощу, сонечко вже припікало. Прийшов на вимостку де я ловив, замішав прикормку, поки настоювалася розібрав фідери, закинув на опариша, красний вже не чіпляв, так як  не сильно на нього брало, да і гачки не такі були щоб на них ловити. Приступив до замісу манки, як завжди пару крапель анісу для запаху. На опариша не клювало до 15.00, вообще глухо було, коли замісив манку, перекинув, першу годину теж глухо було, можливо із за того що було вже ну дуже спекотно, і риба не хотіла брати, але дось о 13.30 почалися покльовки на манку. до 15.00 ловив виключно на манку, зловивши десь 5 хвостів, і задовбавшись перекидувати фідери кожні 10-15 хвилин, вирішив начіпити на гачки "Бєлого". І тут почалося, майже як в боулінг, 3 в підряд страйки,  а по рибацькі дуплєти:) хороших карасиків:) Ловив я до тих пір, поки були опариші, десь до 18.30. Наловиви десь 1.7 кг в цей день, єссно було багато сходів, чи то я рано тягнув, або просто зривалася з гачка:(. Даже мій дядько приїхавши до мене з водою, так як парило конкретно, а я не взяв бутиля, умудрився зловити на мої фідери 2 карасі, так як він не особо рибак, а ловиви тільки колись на Нєвські катушки чи як їх там називають, то я йому показав малость мастєр клас як закидувати на такі катушки, з великим подивом дивився як я пуляю кормаки на 60-80 метрів просто ох....ал:) Як завжди, втомившись і згорівши конкретно на сонці  я пішов додому:) Дома вже сфоткав улов. ну і єсно попросив шоб сфоткали мене з ним:)

А це перед почисткою фотосесія.

В суботу вирішено було не йти на рибалку, так як дозу конкретного відпочинку я отримав, да і нада було по хазяйству малость шось поробити, мусор вивезти, тощо. Після всіх справв суботу, пішов в суботу ввечері на ставок, сфоткати пейзажі з іншого ракурсу. На фотці видно красним де я сидів.

А тепер на закуску оставив Вам маленьку підбірочку, а пАрочку роликів. Але про ролики вже окремо поговоримо, в розділі фотозвіт:)

Це маленький рибалка, але вже тягає нормально, і з вудками на ТИ:)

А це колись в дитинстві тут на тройнік під камінцями підсікав окунів:) Зара канєшно все позаростало, але память зосталася:)

Ну наче розібрався з усим.

Вось так я провів свою маленьку відпустку. Отримав задоволення, планую ще, може через півмісяця і знову махну туди:)

А це фотки окремого ставка, якого відділяє маленька дамбочка. де на фото вище вказано:) Риби там нємєрєно, ловити забороняють, можуть і по морді надавати, і вудки поламати, але міське населення все одно ловить собі на уху:) як кажуть нада ділитися:))

Коли робив фотосесію, прийшов малий, я його звісно знаю, але не звернув увагу шо він буде ловити, сидів біля інших, вони просто закинули кормушки на цьому ставку де не дозволяють ловити. І вось що я засняв. а що я засняв, то дивіться тут :   http://tetris.rybalka.com/photo/view/7244/

Вибачте за те, що написав багато слів:)))

Флуд привєтствується:)

ПОСКІЛЬКИ ВКРАЙ БАГАТО  ВИНИКЛО НЕГАТИВУ В ФОТОЗВІТІ, ТО ВІДЕОРОЛИКИ Я ЗРОБИВ НЕДОСТУПНИМИ.

Молодец!очень краиво,все для души.
хороші місця... І отчотік те що треба
Вовка, я как бы очень извиняюсь, но всё детально перечитывать мне лень, так что просто напиши ГДЕ ЛОВИЛ? =)
у ся в дєрєвнє:)
так душевно все написано, супер!