Страницы: 1
Заміна кілець на болонці.
 
Шановні колеги,прошу допомоги!
Вирішив замінити кільця на улюбленій болонці(старі вже зовсім нікудишні-рамки поржавіли,вставки попилялись).
Маю кілька питань:
- як правильно зняти старі,щоб не пошкодити вудлище?;
- як правильно примотати нові(однолапкові зі вставками SIC) та які нитки краще використовувати?;
- як правильно залакувати(маю ''яхтенний'' лак,планую використати його)?.

Якщо схожа тема вже проскакувала,буду вдячний за сцилочку.
Також буду вдячний за будь-яку толкову пораду.

Дякую всім завчасно!
 
Привет "иностранцам". Кольца снимаются зажигалкой осторожно нагреваеш и прокручивая стягуеш.Новые кольца себе приматывал швейной КАПРОНОВОЙ ниткой виток к витку и покрывал эпоксидкой пятиминуткой.Если покрывать лаком то первые пару слоев сделать очень жидким лаком чтоб хорошо пропиталось.Чють не забыл низ на лапке желательно сточить на нет чтоб при намотке нитка не соскакивала и небыло ступеньки
 
Цитата
Привет "иностранцам". Кольца снимаются зажигалкой осторожно нагреваеш и прокручивая стягуеш.Новые кольца себе приматывал швейной КАПРОНОВОЙ ниткой виток к витку и покрывал эпоксидкой пятиминуткой.Если покрывать лаком то первые пару слоев сделать очень жидким лаком чтоб хорошо пропиталось.Чють не забыл низ на лапке желательно сточить на нет чтоб при намотке нитка не соскакивала и небыло ступеньки

Дякую за поради-бум пробувати потихеньку...
 
Цитата
Шановні колеги,прошу допомоги!
Вирішив замінити кільця на улюбленій болонці(старі вже зовсім нікудишні-рамки поржавіли,вставки попилялись).
Маю кілька питань:
- як правильно зняти старі,щоб не пошкодити вудлище?;
- як правильно примотати нові(однолапкові зі вставками SIC) та які нитки краще використовувати?;
- як правильно залакувати(маю ''яхтенний'' лак,планую використати його)?.

Якщо схожа тема вже проскакувала,буду вдячний за сцилочку.
Також буду вдячний за будь-яку толкову пораду.

Дякую всім завчасно!
1. Позичаєш в дружини фен. Береш гострий ножик (можна трафаретний). Прогріваєш феном обмотку кільця. Має бути теплим. Тоді ножем зрізаєш частково лак з нитками. Ріжеш обов'язково ПО ЛАПІ кільця. Це робиться, щоб випадково не зачепити бланк, якщо сповзне ніж. Лак і нитки знімаєш до металу лапи. Підігіваєш лапу і знімаєш кільце. Та частина обмотки, що прорізана, після зняття кільця зніметься як шкарлупка з ракової шийки :ds:. Далі підхоплюєш кінець нитки на непрорізаній частині і просто розмотуєш її. Залишки лаку зчищаєш обухом трафаретного ножа.
Ніякої запальнички, ніякого відкритого вогню. Перегрієш - бланк складеться в перегрітомі місці як паперова трубка. Саме через це не рекомендую користуватись промисловими фенами і газом (зависока температура).
2. Лапи на кільцях бажано звести на "нуль" - так буде простіше заходити на них ниткою, причому можна використовувати досить грубий напилок - краще триматимуться кільця під обмоткою.
3. Береш картонну коробку від взуття побільше (це буде стапель:al:) і на двох протилежних стінках робиш трикутні виїмки, куди кластимеш бланк при примотці кілець. Кільця перед примоткою фіксуєш на бланку малярною стрічкою або гумовою ниткою.
4. Примотуєш НЕЙЛОНОВОЮ ниткою, приблизно №30. Катушку кидаєш в чашку, а регулювання натягу нитки зручно робити, пропустивши нитку між листами книжки. Нитка може бути будь-якого виробника, але бажано не дуже ворсиста. Кільце під ниткою має трохи рухатись - наглухо краще не примотувати, можна продавити бланк. Примотану готову обмотку бажано миттєво обпалити запальничкою, щоб припалити ворс.
5. Лакувати краще двокомпонентним лаком (наприклад автомобільним. Його часто продають на вагу - треба взяти пару пляшечок, бо запропоновані в магазині будуть коштувати дорожче, ніж сам лак.:ds:). Перед лакуванням ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити положення кілець відносно бланка і, при потребі, поправити.
Ніяких епоксидних смол. По перше, вони нестійкі до ультрафіолету, по друге - полімеризуються до крихкості. З часом обмотка стане тріскатись, а перемотати буде важко, бо зняття лаку і зняття смоли з обмоток - це зовсім різна праця:du:. Після першого шару потрібно лезом зрізати з обмоток всі виступи, вузли і ворс, якщо він там залишився після обпалювання.
6. Для рівномірного покривання обмоток бланк має крутитися до загусання лаку. Це можна робити або вручну, або використати будь який привід з частотою 3-20 об/хв.
Хуух, вроді все:bk:
 
Цитата
1. Позичаєш в дружини фен. Береш гострий ножик (можна трафаретний). Прогріваєш феном обмотку кільця. Має бути теплим. Тоді ножем зрізаєш частково лак з нитками. Ріжеш обов'язково ПО ЛАПІ кільця. Це робиться, щоб випадково не зачепити бланк, якщо сповзне ніж. Лак і нитки знімаєш до металу лапи. Підігіваєш лапу і знімаєш кільце. Та частина обмотки, що прорізана, після зняття кільця зніметься як шкарлупка з ракової шийки :ds:. Далі підхоплюєш кінець нитки на непрорізаній частині і просто розмотуєш її. Залишки лаку зчищаєш обухом трафаретного ножа.
Ніякої запальнички, ніякого відкритого вогню. Перегрієш - бланк складеться в перегрітомі місці як паперова трубка. Саме через це не рекомендую користуватись промисловими фенами і газом (зависока температура).
2. Лапи на кільцях бажано звести на "нуль" - так буде простіше заходити на них ниткою, причому можна використовувати досить грубий напилок - краще триматимуться кільця під обмоткою.
3. Береш картонну коробку від взуття побільше (це буде стапель:al:) і на двох протилежних стінках робиш трикутні виїмки, куди кластимеш бланк при примотці кілець. Кільця перед примоткою фіксуєш на бланку малярною стрічкою або гумовою ниткою.
4. Примотуєш НЕЙЛОНОВОЮ ниткою, приблизно №30. Катушку кидаєш в чашку, а регулювання натягу нитки зручно робити, пропустивши нитку між листами книжки. Нитка може бути будь-якого виробника, але бажано не дуже ворсиста. Кільце під ниткою має трохи рухатись - наглухо краще не примотувати, можна продавити бланк. Примотану готову обмотку бажано миттєво обпалити запальничкою, щоб припалити ворс.
5. Лакувати краще двокомпонентним лаком (наприклад автомобільним. Його часто продають на вагу - треба взяти пару пляшечок, бо запропоновані в магазині будуть коштувати дорожче, ніж сам лак.:ds:). Перед лакуванням ОБОВ'ЯЗКОВО перевірити положення кілець відносно бланка і, при потребі, поправити.
Ніяких епоксидних смол. По перше, вони нестійкі до ультрафіолету, по друге - полімеризуються до крихкості. З часом обмотка стане тріскатись, а перемотати буде важко, бо зняття лаку і зняття смоли з обмоток - це зовсім різна праця:du:. Після першого шару потрібно лезом зрізати з обмоток всі виступи, вузли і ворс, якщо він там залишився після обпалювання.
6. Для рівномірного покривання обмоток бланк має крутитися до загусання лаку. Це можна робити або вручну, або використати будь який привід з частотою 3-20 об/хв.
Хуух, вроді все:bk:

Дякую за досконалі поради від Метра родбілдінгу!
Одне уточнення-рідні кільця-на кільцевій основі,без лаку.Як вони посажені з заводу-?, чи знімуться при нагріванні-?щоб не прийшлось якимось чином зпилювати...
І ще одне питання-як правильно розташувати нові кільця-шоб верхній край бандажноі частини лапки був на одному рівні з верхнім краєм секціі вудлища?
Дякую.
 
При нагреве снимаются без проблем.Про эпоксидку спорить не буду, описал как делал сам, первой переделаной удочке больше 10 лет(самой переделке, удочка ещо совдеповская)пока ни че не потрескалось.
Цитата
правильно розташувати нові кільця-шоб верхній край бандажноі частини лапки був на одному рівні з верхнім краєм секціі вудлища?
Дякую.
саме так;нема за що
 
Цитата
При нагреве снимаются без проблем.Про эпоксидку спорить не буду, описал как делал сам, первой переделаной удочке больше 10 лет(самой переделке, удочка ещо совдеповская)пока ни че не потрескалось.

саме так;нема за що

Дякую ще раз.
 
Цитата

Одне уточнення-рідні кільця-на кільцевій основі,без лаку.Як вони посажені з заводу-?, чи знімуться при нагріванні-?щоб не прийшлось якимось чином зпилювати...
Це я не зрозумів. Маю на увазі - що таке кільцева основа?

Цитата

І ще одне питання-як правильно розташувати нові кільця-шоб верхній край  бандажноі частини лапки був на одному рівні з верхнім краєм секціі  вудлища?
Дякую.
Так.
Ще один нюанс - непогані і недорогі кільця під болонки (з високими рамами, щоб мокра жилка не прилипала до бланка) робить тайванська фірма "Sea Guide". В нас вони продаються під ТМ "Елит Альянс". Але якої б фірми болонські кільця не були, перед установкою потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО пройтися круглим надфільком по внутрішній частині лапи (по тому місцю, яким лапа прилягає до бланка) - нанести риски. Інакше кільця великих розмірів будуть "клацати" - п'ята кільця відходить від бланка і виникає клацаючий звук. З часом він пропадає, але краще, щоб його взагалі не було.:ds:
 
Цитата
Це я не зрозумів. Маю на увазі - що таке кільцева основа?
Вибачаюсь,може не правильно обізвав,мав на  увазі  таке-
 
Цитата
В нас вони продаються під ТМ "Елит Альянс".
Добре Вам- то ж  "...В нас"...
 
Цитата
Вибачаюсь,може не правильно обізвав,мав на  увазі  таке-
Пойняв :ds: Я думав, там класична лакована обмотка:ah: Ці знімуться після нагріву.
 
Цитата
потрібно ОБОВ'ЯЗКОВО пройтися круглим надфільком по внутрішній частині лапи (по тому місцю, яким лапа прилягає до бланка) - нанести риски. Інакше кільця великих розмірів будуть "клацати" - п'ята кільця відходить від бланка і виникає клацаючий звук. З часом він пропадає, але краще, щоб його взагалі не було.
Ще раз-дякую,прийму до уваги.Нові кільця мають такий вигляд-
 
Цитата
Пойняв :ds: Я думав, там класична лакована обмотка:ah: Ці знімуться після нагріву.

Точно так.Знялись,але тільки після нагріву запальничкою,дуже акуратно.Мабуть,у жінки фен-не тої системи...
 
Цитата
...Мабуть,у жінки фен-не тої системи...
:bk::bk::bk::bk::bk::bk:
 
Цитата
2. Лапи на кільцях бажано звести на "нуль" - так буде простіше заходити на них ниткою,
Ще невелике питання-чим краще?Бо маю "бормашинку" з причандалами,чи все ж-шкуркою?
 
Цитата
Ще невелике питання-чим краще?Бо маю "бормашинку" з причандалами,чи все ж-шкуркою?
Я роблю бормашинкою. Але заполіровувати не потрібно - поверхня чим шорсткіша, тим краще.
 
Цитата
Я роблю бормашинкою. Але заполіровувати не потрібно - поверхня чим шорсткіша, тим краще.

Поняв-прийняв...
Дякую,по результату-відзвітуюсь.
 
Шановні колеги,маю ще невеличкі питання:
- чи має значення напрямок намотування нитки(зверху-вниз/знизу-вверх і до/від себе)?
- скільки шарів лаку класти і як правильно(давати висихати попередньому шару і т.д.)?

Дякую.
 
Цитата
Шановні колеги,маю ще невеличкі питання:
- чи має значення напрямок намотування нитки(зверху-вниз/знизу-вверх і до/від себе)?
- скільки шарів лаку класти і як правильно(давати висихати попередньому шару і т.д.)?

Дякую.
Напрямок намотування нитки ролі не грає. Але краще намотувати так, щоб нитка йшла на тебе зверху. Так простіше контролювати намотку і поправляти витки. Комель при цьому буде зліва і вліво ж буде дивитися лапа кільця. Крутиш бланк на себе. Кільце перед намоткою потрібно тимчасово закріпити малярною стрічкою, відрізком ніпелю або гумкою для грошей.
Кількість шарів має бути "необхідною і достатньою" - лаку має вистачати, але й не наквецяно зверх міри. Шарам бажано давати добре підсихати.

https://www.youtube.com/watch?v=TXiCTfd5eek
 
Цитата
Напрямок намотування нитки ролі не грає. Але краще намотувати так, щоб нитка йшла на тебе зверху. Так простіше контролювати намотку і поправляти витки. Комель при цьому буде зліва і вліво ж буде дивитися лапа кільця. Крутиш бланк на себе. Кільце перед намоткою потрібно тимчасово закріпити малярною стрічкою, відрізком ніпелю або гумкою для грошей.
Кількість шарів має бути "необхідною і достатньою" - лаку має вистачати, але й не наквецяно зверх міри. Шарам бажано давати добре підсихати.

https://www.youtube.com/watch?v=TXiCTfd5eek

Дякую за поради!
Одне уточнення-як при обертанні бланку "на себе" нитка може йти "зверху на тебе"? То вона повинна заходити на бланк знизу?Чи може я щось плутаю?
Відео,на жаль,відкрити не зміг...
 
Уявимо годинник на лівій руці. Якщо розташувати циферблат перпендикулярно до осі бланка (щоб циферблат було видно зліва) і обертати бланк за годинниковою стрілкою - нитка піде зверху на бланк.
ПС Дивно, в мене відео відкривається.....
 
Цитата
Уявимо годинник на лівій руці. Якщо розташувати циферблат перпендикулярно до осі бланка (щоб циферблат було видно зліва) і обертати бланк за годинниковою стрілкою - нитка піде зверху на бланк.
ПС Дивно, в мене відео відкривається.....

Так,але в цьому разі бланк треба обертати "від себе",а не " до себе"...
 
Цитата
Так,але в цьому разі бланк треба обертати "від себе",а не " до себе"...
Так краще?:ds:
Нитка лежить в чашці, потім пропущена через книжку, для регулювання натягування і з книжки йде прямо на бланк. Однією рукою крутиш бланк, іншою, за потреби, поправляєш нитку. Нитку в руках тримати не треба. Перед накручуванням нитки помити руки з милом і старатися поменше хватати нитку - менше жиру на нитці то краще ляже лак. Після накручування нитку не мити ні милом, ні спиртом. (це я пишу, як має бути ПРАВИЛЬНО:al:. А як-небуть воно і само вийде.)
 
Цитата
ПС Дивно, в мене відео відкривається.....
То на планшеті не хтіло відкриватись,на ноуті-відкрилось,але-процес вже пішов (дивитись нижче)...
 
Цитата
Нитка лежить в чашці, потім пропущена через книжку, для регулювання натягування і з книжки йде прямо на бланк. Однією рукою крутиш бланк, іншою, за потреби, поправляєш нитку. Нитку в руках тримати не треба. Перед накручуванням нитки помити руки з милом і старатися поменше хватати нитку - менше жиру на нитці то краще ляже лак. Після накручування нитку не мити ні милом, ні спиртом. (це я пишу, як має бути ПРАВИЛЬНО. А як-небуть воно і само вийде.)
Старався все робити о фень-муню.
Для цього були закуплені ПРАВИЛЬНІ нитки-Слава Україні! (об"їздив всю Ялту,поки знайшов  потрібні кольори)-хвото РАЗ.
В якостіі натягувача нитки запросив у асистенти Л.П.Сабанеєва( до речі-похований в Ялті)-хвото ДВА.
Так виглядали коліна болонки до заміни-хвото ТРИ.
Так вигляда перше коліно з новим кільцем-хвото ЧОТИРИ.
На сьогодні-досить,далі-буде...

За якість хвото-просю вибачити,якось-так...
 
Цитата
Старався все робити о фень-муню.
Для цього були закуплені ПРАВИЛЬНІ нитки-Слава Україні! (об"їздив всю Ялту,поки знайшов  потрібні кольори)-хвото РАЗ.
В якостіі натягувача нитки запросив у асистенти Л.П.Сабанеєва( до речі-похований в Ялті)-хвото ДВА.
Так виглядали коліна болонки до заміни-хвото ТРИ.
Так вигляда перше коліно з новим кільцем-хвото ЧОТИРИ.
На сьогодні-досить,далі-буде...

За якість хвото-просю вибачити,якось-так...
Мені подобається. :ds: Особливо останнє фото:dn:
До речі, поки в мене не було станка, я теж використовував Сабанєєва:bj:
 
Цитата
Мені подобається. :ds: Особливо останнє фото:dn:
До речі, поки в мене не було станка, я теж використовував Сабанєєва:bj:

Дякую за відгук!
Дороблю-відзвітую!

P.S.Одна херня-сподобався сам процес і все,зв'язане з ним,боюсь,щоб не засмоктало.....
 
Цитата


P.S.Одна херня-сподобався сам процес і все,зв'язане з ним,боюсь,щоб не засмоктало.....
Наркотик ще той.....:bk:
 
Цитата
Наркотик ще той.....:bk:

Попадос..............
Ще раз дякую за підтримку!
Страницы: 1

Надоела реклама?
Поддержите DIRTY — активируйте Ваш золотой аккаунт!