Сергій Климочко

97 / 0.03
Предпочитаемые сообщества:
finvalboats, fanatik, crucian,
Он с нами с 05.09.2010 г.

Перший

Всего 5 картинок

Сьогодні поїхав зранку на щуку, а зловив пару матросів, і "ПЕРШОГО" в свому житті карпика (вага 1.200кг)на спін!!!!! Micro-Nano рулить!

Micro-Nano

Micro-Nano Фото №6

Не знаю як в вас, а в нас води стільки, що я думаю вона до осені не зійде.

Падати не збирається, а на дворі кожен день мінімум +26С.

Ломка вже така, що при слові "рибалка" судороги хватають.

Рішив махнути на платник не далеко від міста. Чесно кажучи не люблю ловити на таких водоймах, через зажраність власників. Але на цей їхав бо знав, що якщо ловити то тільки там, нормальний господар, шлюзом не махає, бо зацівлений щоб продати рибу. Риби там є нормально.

Приїхав 5.30, зустрів мене сторож Вася з псом Шахтєром, скептично глянули на мене, сказали що їхній основний профіль це - КАРП, але показали куда йти і я пішов.

Почав як завжди з всього провіреного що працювало минулого року. Акцент на слово "працювало". Повний ноль.

Півгодини, година - почали здавати нерви, але вирішив не гарячкувати а шукати вихід. Знайшов причому зразу.

Друг по хоббі з початку року почав мене агітувати в мікро, нано - джиг, історії про Bellezza (в народі "Білка"), мормишки, обрізки резини, "нанодрожь" про це все я слухав кожен раз коли його зустрічав. Моя Basspara точно не "Білка" але дещо таки вдалось, мормишки і грамові головки з різними підсадками, працювали як годинник. Окунь бив по 3-4 раза проводку. Пару щук від 0,3 до 1,5 кг вдалось взяти.

Окунь бив як автомата очередь, правда його розмір міг би бути більшим для платника, хоча...

одного я добув - 690гр. (мормишка "муравей" + FOX LEECH).

До речі мій друг і духовний гуру по спіну на цьому ж платнику посадив два карпа на нано-мікро.

От так! Всім НХНЧ!!!!

Підсумки року

Підсумки року Фото №6

Цей рік був не дуже вдалий в плані трофеїв. Максимум це щука до 1.5 кг.Але були дні коли просто виходив збити оскому, і це часами більш менш вдавалось.

Фаворитів серед приманок теж цього року я не оприділив, тому що раз добре працювала резина (в основному це прошлорічний фаворит "голубок" від RELAX, Fox 5,5см Fluffy №88, Fox 6см Trapper (BP50) #085),

на другий раз - вертушки (Mepps Aglia Long #1, Mepps Black Fury #0), або брало тільки на воблери, або не відповідало ні нащо.

Останніх два виїзда це була рибалка однієї приманки, зрадивши свому місцю я переїхав на р. Зах. Буг.

Довго нічого не міг зловити, поки не зустрів друга який порадив мені попробувати нову в його арсеналі приманку "Lucky John Bugsy Shad".

Я звичайно погодився але віднісся до неї скептично. Але я був неправий. Поставивши її ми з одного місця дістали хоч і не великих: Я - 2 щучки-галстука, він - 2 судачка. Всього ми зловили на двох 12 щучок (найбільші дві по - 0,7 кг), і два судачка. Але було ще багато покльовок, сходів, тичків яких не було до цього.

От і сьогодні вранці я встав і не зважаючи на дощ поїхав знов провіряти теорію "Bugsy Shad". Довго половити не вдалось через сильний дощ з пробиваючим снігом. Але пару окунців і ось такого непаганого полосатого вдалось здурити.

Не знаю з чим риба асоціює дану приманку, але вона працює, хоча мій друг сказав що робить вона тільки на певному відрізку річки між двома мостами.

Ось так, всім рибацюгам НХНЧ! Щасливо.

Ну на кінець хоть щось!

Ну на кінець хоть щось! Фото №6

Цього року сезон відкривав 14.04. Приїхав як завжди біля 06.00, передівся і бігом до води. А води було ще багато. Але це була не найбільша проблема. Більшість дерев котрі росли біля берега позрізали, забрали що було найцінніше, а всі залишки кинули в воду. По тому як відстукував джиг під водою був справжній "дрімучий ліс". Якщо не кожен раз то через раз точно - зацеп. Стрес, мати і все що йде в комплекті. Перебравши всі прошлорічні хіти, зрозумів що нічого не буде почав витягувати все що ще ні разу не пробував або пробував але так і не розловив. Знайшов - Fox 5,5см Fluffy №88. Давно зробив офсетний монтаж але так руки і не дошли. І о диво на кидку десь третьому удар і.... Шило!?!  Риба назад в воду. Початок покладено.

Потім було два невдалих виїзди. Не через то що руки не з того місця ростуть. Спочатку я звичайно так і подумав. За п'ять годин на 10 чоловік ні одного тичка. Шо тільки не пробували - "0"! Зібравшись біля машин, почали розмовляти про помилки і варіанти виходів і тут до нас підійшов дідок і сказав що - "Хлопці змотуйтесь, на днях браки били током так що аж мєнтів визивали".

Через тиждень приїхав знов. Надія вмирає останньою. Зловлю, не зловлю, хоч пройдусь. На "голубка" на падінні взяв шнурок розміром як шпрот, навіть не встиг сфоткати, між пальцями втікла. Промінь світла. Не всіх вибили. Йду далі і на мілині на струї знов на Fox 5,5см Fluffy №88 - шило.  Ура!!!

Минулого тижня я пролетів з рибалкою. Жінка заставила їхати в Закарпаття. Вихідні на смарку!!! Знов цілий тиждень чекати той суботній ранок коли все довкола зупиняється і є тільки я, мій спін, і моя любима річка!

І сьогодні цей ранок настав. Я на точці, мухою передіваюсь і бігом! Але річка знов мовчала. Не гуляла риба ніяка, було таке враження що я не на річці, а на озері (на воді повний штиль). В мене було мало часу бо на десяту годину треба було на роботі, а тут знов щось не то. Першим був окунь на мого прошлорічного фаворита "голубка".

Не горбач під кіло, але тоже варіант (давно таких не бачив на річці).

Йду далі. Прийшов на те місце де на мілині виходив шнурок - нічого. Пішов далі. Так нічого не спіймавши і не відчувши, рішив ще раз піти на струю. Недойшовши до місця з якого кидав минулий раз метрів 10, зупинився і вирішив пробувати з цього місця. Кидаю перед завалом, твістер плавно зносить а я починаю підмотку - 1,2,3 - пауза 1,2 і.... Як довго я цього чекав! Заспівав фрикціон, і потужні ривки мов током б'ють в руку. Я не здамся.

Красуня!!! Довжиною 45 см, ваги немав, на око - до 1,5 кг. Ну на кінець хоть щось! Fox 5,5см Fluffy №88 на офсеті - рулить!!!! Я на роботу.

P.S. Жодна риба не пострадала, вся повернута в рідну стихію!

2 вільних години (виїзд 03.09)

2 вільних години (виїзд 03.09) Фото №6

Згідно з інтернет-даними сонце мало зійти десь в 6.40. Отже я мав дві вільних години, так як на 9 потрібно було на роботу.

Все як завжди, приїзд, переодягання, складання снасті і в бій.

На 7.00 братів рибацюг вже було дуже багато, як ніколи.

Перший раз в житті побачив "стаціонарного" спінінгіста. Мужик сидів на розкладному кріслі і одна за одною пробував приманки з свого ящика.

Попитав людей, небрало нівкого. Це нічого, минулого тижня тоже зранку до 8.00-8.30 тоже не брало, а потім пішло.

Все так і сталось, в проміжку між 8.20-8.40.

Першим був шнурок на "голубка".

Другою була "зубата" 1-1,5 кг на Fox 6см Trapper #085.

Риба сфотографована і випущена.

І все, вільний час вийшов, пора на роботу. Але і цього достатньо щоб відпочити.

Всіх рибацюг з днем підприємця і днем митного брокера!!!!