Святослав Овчаренко

151 / 0.04
Предпочитаемые сообщества:
zonachaes, tackletest, actions,
Он с нами с 14.06.2011 г.

Пд. Буг. Полювання за головнем

Пд. Буг. Полювання за головнем Фото №1

Вступ

Вслід за вельмишановними Cooken і daiwer і я б хотів розказати трохи про рибалку на річці Пд. Буг. Не знаю чому, але в ході набору мого рибацького досвіду я все більше люблю ловити головня, напевно став більше подобатись підхід який більше характеризую полювання, а не рибну ловлю.

Все почалося з моїх перших рибалок на немісцевій річці Ірпінь і з часом вже дійшло до Пд.Буга, на який я хотів поїхати вже пару років, ну вийшло вирватися тільки в цьому. Завжди чарувала природа на цій прекрасній річці, її пороги, різноманітність флори і фауни ну і безпосереднє полювання, полювання за червоноперим хазяїном перекатів.

Рибалка

Моєю улюбленою порою року є пізня весна, коли природа оживає максимально і знаходження на природі приносить максимальне задоволення. Якраз на першу половину травня я і взяв собі відпустку.

В моїй компанії рибаків однодумців, з якими я постійно катаюсь на рибалки, знайшовся тільки один колега на цю пору, який якраз також взяв відпустку. Якщо чесно то це не зовсім збіг так як Саша є моїм найкращим другом і ми завчасно домовились поїхати на рибалку, на Пд. Буг. Рибалку запланували на 2 повні дні…вечір першого, повний день другого і ранок третього.
І от, в свято перемоги, 9 травня, ми ближче до обіду виїхали з рідного Гостомеля щоб під вечір бути на вибраних перекатах річки.

Доїхавши близько 6 години вечора ми як завжди, вже на місці, умудрились загрузнуть машиною, це вже стає традицією, ну довго ми не мучились і через хв 20 ми вже збиралися на рибалку.

Одягнувши заброди і склавши снасті ми пішли до першого перекату, який був зовсім не далеко до нашого місці базування.

І нас одразу зачарувала ця швидка вода в ногах, різноманітність глибин і місць ловлі.

Риба почала одразу відгукуватись на наші воблерки і коливалки, ну то нереалізовані контакти, то просто досадні сходи не дали нам розловитися в перші хв 40 рибалки, хоча шансів у нас було не так і мало. Далі все стихло і за наступні 2 години були всього пару контактів і зловлений голавлик моїм другом, я ж залишився з носом в перший вечір.

Ранок 2-го дня почався з моєї соло рибалки, так як мій друг намочився майже на першому перекаті, підсковзнувшись на слизькому місці з течією, після чого пішов до бази сушитись і готувати сніданок.  Самому мені вдалося зловити окунька на коливалку і голавлика  грамів з 500-550 на мій улюблений l-minnow 33. І що цікаво, головень взяв на доволі спокійній течії без підводної аномалії, всі умовно перспективніші місця на перекатах, за валунами, на місцях кордону швидкої і повільної течії, місця із зворотною течією мовчали. Ну початок є і я пішов до бази снідати, а також готуватися до рибалки в обід.

Одразу скажу що обідня рибалка взагалі не вдалася, за пару годин пару зовсім не сміливих контактів, які ні до чого не призвели…потім був обід і вечірня рибалка.

Ввечері діло пішло краще, мною було зловлено пару голавликів 350-400 г, а також зароблені пару контактів сміливіших, які не реалізувалися. Тут же все було по класиці, риба була безпосередньо на перекаті і в кордонному місці зміни течії. Працювали все той же l-minnow 33 і класичний Chuby.

Цю вечірню рибалку ми закінчили трохи раніше, хотілося відпочити після дня бродіння і вже боліли ноги, які ми встигли добряче набити об каміння.

Рибалка в мого друга не складалася, тому він вирішив поспати вранці 3-го дня,в день від’їзду,  також він взявся скласти речі щоб в обід вирушити додому.

Я ж пішов, вже по знайомих місцях, в пошуках риби. За 3 години вранішньої рибалки я мав пару контактів з рибою, зловив на мікроколивалку зовсім маленького голавлика грамів на 100. І за 20 хв до того як мені треба було вже йти до машини я отримую таку клюваку, після якої я і досі задумуюсь що не так зробив, до чого не додивився що не зміг зловити того хазяїна перекату. За великим валуном, на відносно спокійній ділянці течії основного русла річки, у мене головень, я думаю далеко за 1 кг, відірвав коливалку SV Fishing, то був Panik 4.8 г в темно-оливковому кольорі. Удар був настільки сильним що після його риба показалась майже на поверхні і наступним, на багато слабкішим ривком  забрала мою приманку до себе додому, на глибокі ділянки перекату. В полярики було видно що головень був розміром з батон як по довжині, так і по ширині. Думаю каміння дали про себе знати постійним тертям з шнуром  і, як мені здається, для такого розміру риби у мене трошки був перетягнутий фрикціон.
Що до шнурка, то там у мене був №0.6 8-жильний Super PE від Sunline. Спінінг який використовував – Favorite Vizor 602 ul, яким я залишився дуже задоволений саме по головню. Котушка – Shimano Sustain 2500.

Висновки

1. Відпочили дуже класно. Погода, тамтешня природа, відсутність сміття на річці і люди з якими нам прийшлося спілкуватись – все дуже сподобалось.
  2. Рибалка не зовсім сподобалась по кількості зловленої риби, ну тут далися взнаки досвід ловлі на цій річці, може не належна концентрація на контактах з рибою, може її не дуже висока активність.
  3. Того головня я запам’ятаю на довго. Думаю ще не раз буду згадувати що я не так тоді зробив.

На наступний рік, чи може навіть ще в цьому, по приїзду знову на ці казкові перекати постараємось бути більш сконцентрованими і підготовленими, і, надіємось, з рибою нам більше пощастить. Вибачаюся за помилки в тексті, без них важко.=)

Всім добра, миру і НХНЛ.

Суб'єктивно про: Graphiteleader Tiro Nuovo GONTS-762L

Суб'єктивно про: Graphiteleader Tiro Nuovo  GONTS-762L Фото №1

Вступ

Так вже склалося, що з початку мого спінінгового шляху, я завжди любив відносно короткі, басового напрямку спінінги, якими з певним успіхом ловив останні 6 років.

Не скажу що даний типаж спінінгів мені не перестав подобатись, ну захотілося спробувати щось нове. В силу того, що останнім часом мені подобається ловити головня, а джиг все більше укорінюється в мені, я вирішив придбати щось універсальне під ці 2 напрямки.

Після перегляду десятків відео і перечитавши купу форумів я вирішив придбати собі Graphiteleader Tiro Nuovo 15-го року в тесті до 12 г.

Тактико-технічні характеристики

Клас                        Light

Стрій                        Fast

Дизайн

На рахунок дизайна можна говорити довго. Як на мене дуже гарний жовто-гарячий колір, з яким класичний чорний дуже круто і багато виглядає. Котушкотримач Fuji нової концепції, заднього типу, дуже зручний і якісний. Колечки тієї ж японської фірми KR-концепції зі вставками Torzite, оправа титан. Торзайти, на скільки я знаю, не стоять на 2-ох найбільших колечках що зменшило ціну комплекта. Зауважу що розмір всіх колечок відносно великий, в морозну погоду це беззаперечний плюс. На бланку красується напис Made in Japan. Вцілову зовнішність спінінга дуже достойна.

Комплект

Як на мене ідеальним варіантом по котушці, для данного спінінга, буде шимановський 2500, ну або дайвовський 2000-2500. Я особисто використовую Shimano Sustain 2500. Плетений шнур найкраще підійде в діаметрах 0.4-0.6 по Японії. Вага котушки, я думаю, повинна бути в межах 190-220, ну це дуже суб’єктивно.

Стрій

В специфікаї спінінг позиціонує себе як джиг, ул-універсал і з цим можна повністю погодитись. Виробник зазначив стрій даного спінінга як Fast, з цим також сперечатись не буду. Ну в той же час сам бланк доволі живий, не жорсткий, я б сказав ідеальний універсальний спінінг під всі приманки.

Робота

Джиг

Як і старіша Тіро, нова в першу чергу джигова палка. Джигова в класичному розумінні цього стилю ловлі, для викорчовування судака з-під коряги може не накраще підійде, ну для ловлі щуки і окуня класичними джиговими приманками дуже підходящий інструмент. Реальний тест дуже наближений до того що написаний на бланку, я 2-ма грамами на 0.4 шнуру ловив із всим задоволенням, хоча і з відносно ближньої дистанції (до 10-15 м). Верхній кордон по комфортності я б зазначив в 10 г плюс приманка 3-4 дюйми. Окунь літнього розміру спінінг не зливає, в той часі щуку на 2 кг абсолютно комфортно «в’яже».

Коливалки/кренки

Поки не практикував ловлю данним спінінгом на коливалки і кренки, ну можу сказати з впевненістю що він підійде дуже добре. Типаж спінінга аж кричить спробувати його при ловлі головня на мікроколивалки від 2 г і на відповідні воблери. Довжина в 229 см особливо не дозволить ловити в густих чагарниках, ну на відносно чистих місцях Тіро буде одним з найкращих варіантів для ловлі головня і не великого жереха з язем.

Воблери

Так вже вийшло, що я найбільше люблю ловити воблерами методом твічинг. Останні років 5 упирався в цю ловлю, ну от настав час якщо не змінити приорітети, то просто спробувати себе в чомусь іншому. Враховуючи ріст і стрій спінінга вважати його твічинговим язик не повернеться. Комфортно ловити можна Ріджом 70, Реаліс Мінноу 80, Орбіт 65, більші воблера спінінг вже буде занадто повільно зривати з статичного положення, при твічингу.

Висновок

Данний спінінг найкраще підійде на роль класичного універсала з наголосом до джигу і ловлі на коливалки/кренки. Також дуже підкупляє робота по низах при ловлі на джиг, такий собі лайт з функцією ультралайту. Зовнішній вигляд у данного спінінга на найвищому рівні що обов’язково сподобається спінінговим естетам. Мені Тіро Нуово дуже сподобався, думаю найближчим часом він мені ще більше припаде до душі.

Всім добра, миру і НХНЛ.

Суб'єктивно про: Graphiteleader Veloce GLVS-642L

Суб'єктивно про: Graphiteleader Veloce GLVS-642L Фото №1

Вступ

Минулого року, десь в серпні спіймав я себе на думці, що хочу новий спінінг...щось басове, вже не поганої якості і яке буде відповідати моїм критеріям, а саме добре працювати при твічингу мінох до 5-6 г і в той же час хотів щось не погане в джиговому розумінні. Як варіант були ті ж Corkish, Corzza, Bosco, Vigore, Legende Elite і т.д. Одні були занадто дорогими, інші не підходили з якихось конструктивних особливостей, деякі просто не подобались...і от на одній з барахолок я зустрів Graphiteleader Veloce. Швидко почав моніторити про даний девайс, ну інформації не так і багато було. Ціна була доволі солодка да і з того що я прочитав зрозумів, що спінінг мені повинен сподобатись. От тепер, після 8 місяців експлуатації, після рибалок 30 з ним, хотів би дещо розповісти про його, суб'єктивно звичано.

Тактико-технічні характеристики

Клас спінінга Light

Extra-fast

Дизайн

Про дизайн особливо говорити нічого. Дуже практичний, не розцяцькований спінінг з чорною, рознесенною ручкою з матеріалу EVA. Є не великі коричневі вставки. Котушкотримач має задню гайку ну проблем з ним немає, не відкручується. Колечки, до речі, як і котушкотримач японської фірми FUGI. Концепція колечок не нова, але матеріал виготовлення титан. Тюльпан ''правильної'' форми, тобто захищає від захльостів. На бланку Хук кіпера немає, що притаманно спінінгам вищої цінової категорії, я сві установив собі сам.

Ще дуже приємний факт, спінінг виготовлений в Японії.

Комплект

Я даний спінінг використовую з котушкою Shimano Rarenium CI4 3000 FA. Тобто вага котушки рівно 200 г, при цьому діаметр шпулі доволі не малий в силу типорозміру. Спінінг балансує дуже добре, вхідне кільце велике, так як спінінг басовий, тому і розмір шпулі, для його повинен бути: у Шимано 2500-3000, у Дайви 2000-2500.

Шнур використовую 0.6 по Японї, ну, на мою думку, оптимально буде використовувати в рамках 0.4-0.8.

Стрій

Одна з конструктивних особливостей Велоса. Я б сказав що спінінг дуже злий як для свого тесту. Бланк сухий і жорсткий, коли попадаються маленькі окуньки навіть може зливати рибу. Викорбник оцінює сам стрій як Extra fast і, я думаю, з цим можна погодитись. Хіба що може щось середнє між просто Fast і Extra fast. Ну слід враховувати що жорсткість просто надзвичайна, такий собі кий для більярду.

Що тут можна сказати, спінінг реально твічевий.

Робота

Твіч:

Дуже класна твічева палка для воблерків в тестовому діапазоні 2-6 г. Ну при бажанні можна трохи щось і більше протвічити, у моєму випадку це були Тіні мегалон, Л-міноу 66, Сміт Джиб. Палка реально дуже підходить під даний вид анімації і для любителів твічингу підійде дуже добре. Кидає 2-ох грамові воблерки класно, ну буває трохи жорстким для саме таких міні воблерків. У верхньому діапазоні просто шикарний.

Джиг:

Хоч палка далеко і не джигова, ну в силу своєї сухості дуже дзвінка. По спінінгу на багато легше контролювати приманку саме тактильно, а не через кінчик. При не повністю замуленому дні, 3 г на чебурашці, з приманкою 2 дюйми відчуваю падіння в руку. Ну це не при великому вітрі звичайно. При піщаному дні дотик при падінні просто з віддачею в мозок, це з тими ж 3 г. Максимальна вага вухатого що кидав була 7 г плюс три дюйми Свінг Імпакт.

З залізом даний спін не використовував так як він точно не для цього конструювався і виготовлявся.

Кидає спінінг, при своєму скромному рості, також дуже добре, плюс можна і вкластися в кидок силою так як спінінг із запасом міцності.

Висновок

З покупкою даного спінінга отримав те що мені потрібно. Реально дуже якісний спінінг під 60 % твіч, 40 % джиг. Особливих трофеїв я на його не ловив, ну окунці до 500 г і щучки до 1 кг влітали. Хоч і японського виробництва, ну палка вийшла по духу більше до американця...потужна, не примхлива. Якість складання спінінга просто на вищому рівні. Мені б ще його ручку в корковому виконанні, я б його напевно ніколи не продав, ну це вже суб'єктивно моя примха.

Ну от такий вийшов відгук на даний спінінг. За помилки вибачаюсь, якість фото також не завжди така як потрібна ну, ставив ставку саме на описі робочих характеристик.

Всім добра і НХНЛ.

Класика від Yo-Zuri, або L-minnow-вистий воблер

Класика від Yo-Zuri, або L-minnow-вистий воблер Фото №1

Вітаю всіх рибаків, а в особливості спінінгістів. На вулиці вже випав сніг, температура нище нуля, тому я вирішив згадати своїх найкращих бійців 2014 року. Про одного з них цей блог. Всі його добре знають, комусь він дуже подобається, комусь просто звичайний робочий воблер… ну, напевно, ніхто не скаже що, він не ловить і взагалі поганий воблер.  Мова йде про You-Zuri  L-minnow  F198. Про одного з них я і розповім. Звичайно, про дану приманку вже писано переписано….ну все ж таки, якусь частинку в його карму спробую внести і я…почну:

Основні технічні характеристики:

Модель: F198

Довжина: 33 мм

Вага: 3,5 г

Колір: м37

Всі воблери  You-Zuri  L-minnow серій 33, 44, 66 мм виконані в тонучому варіанті.

Придбав я цей воблер ще на весні минулого року. Я хотів 44-го, ну друг зміг знайти тільки 33-го в потрібному кольорі (м37). Спочатку у мене було мало надій на його, через те, напевно, за весь 2013 рік він і не зловив у мене жодного хвоста. Ну тут прийшла весна 2014-го і я його відкрив по-новому, з новим, абсолютно невідомим для себе потенціалом. Да що тут сказати, за 2014 рік я на L-minnow 33 зловив порядка 5-ти десятків щук і 2-ох десятків окунів. Розміри риби , звичайно не було астрономічними, ну за кіло щуки попадалися і окуні грам до 200-300. Працював він у мене краще на малих річках з глибиною у місці ловлі 1-1,5 м, а місцями і менше.

Ловилися не тільки риби, а й земноводні.:)

Про проводку можна багато говорити, ну по моїй практиці найкращими були рівномірна проводка проти течії з мінімальною швидкістю і доволі м’який твіч з паузами до 3 с. Цікаво що жодної риби на річці я так і не спіймав на його за течією, всі були проти.

Що стосується закиду його то тут також все нормально.  При вазі в 3,5 грами я його закидав на достатню дальність, по моєму дальноміру, метрів так на 20-25. І це при тому, що я, в більшості своїх рибалок ловив з комплектом Kingfisher Miracle 198-Ryobi Exia 2000- Sunline Super PE 10lb, які, по своєму виконанні є доволі грубими снастями.

Ще чим мені сподобався цей воблерок, дак це стабільною грою на максимально повільній проводці, а також коли течія була дуже сильною і приходилося його вести проти неї, ніяких натяків на виліт з товщі води не було, що дуже сподобалося. Не даром його так люблять знавці ловлі головня, чи тієї ж самої форелі.

Підійдемо до головного по даному воблеру:

Плюси: як на мене, їх дуже багато, насамперед- це його гра на різних проводках, далність польоту, не погані кольори в палітрі від You-Zuri, демократична ціна і звичайно ж уловистість.

Мінуси: погана  якість лака і фарби на йому і не дуже якісні трійники.

Для мене цей воблер став просто культовим, тим, на якого я найбільше спіймав риби, а отже, напевно, і найулюбленішим.

Може ще пару блогів напишу по улюблених приманках і снастях до весни, поки немає можливості прогулятися по улюблених місцях зі спінінгом, якщо ви, звісно, не проти.

Всіх «пінгвінів» вітаю з приходом їх часу, ну а нам, любителям рідкої води, головне терпіння.

НХНЛ, з повагою, Святослав.

р. Ірпінь. Спінінговий відпочинок.

р. Ірпінь. Спінінговий відпочинок. Фото №1

Вступ

Доброго дня всім правильним рибакам. Сьогодні хочу розповісти про рибалку на головній водній артерії приірпіння, а саме одноіменній річці Ірпінь. Останнім часом на форумі РибКома з*явилися питання про її придатність для нашої улюбленої справи…ловити рибу, в особливості хижу рибу. От я і вирішив особисто перевірити наявність щуки, голавля, окуня у тутешніх водах.

Час на рибалку виділив на вечір четверга, 8-го травня. Подзвонивши своїм напарникам по ремеслу виявив, що всі зайняті і не складуть мені компанію. Трохи розчарувавшись, я взяв свого залізного коня, склав портфель з різними причандаллями, взяв тільки один спінінг(з розрахунком на щуку і голавля) і поїхав на рибалку. Прибувши на місце зрозумів, що саме перебування на річці вже мені приносить задоволення. Крони дерев, які схилилися  над водою, стовбури дерев, які проглядаються з води, весняне сонечко- все це дуже надихало.

Одразу скажу, що так як я заклятий воблероман, то рибалив тільки на воблери, ну взагалі то це й логічно, так як розраховував на щуку і голавля. Одразу зауважу про екземпляри на які ловив: Yo-Zuri L-Minnow 33,44; Pontoon 21 Greedy Guts 55, Pontoon 21 Crackjack 58, Jackall Tiny Fry 50, Strike Pro Baby Pro.

І ось, перший в бій полетів нещодавно куплений у колеги з Ужгорода, Грідік…рівномірна проводка- нічого, стоп н гоу- нічого, твіч- нічого, ну я і не розчарувався, так як на щось неймовірне з кльовом не розраховував. Далі, почав методично обловлювати місця вниз за течією, і ось, на одному з таких сідає окунчик за край трійника. Я вже зрадів- розловився. На даному місці більше кльову не було, тому я пішов далі.

Прочісуючи місця ніякого результату не мав і тут, трапляється мені місце, з стовбуром посередині русла і з не великою заплавою з протилежного берега. І ось вже маю ще одного окуня на стоп н гоу, а потім ще одного.

Мій настрій швидко піднявся і я вже повністю був задоволеним цим не великим уловом. Далі прочісував місця з піщаними берегами, залазив у чащу кленів- результату це не пренесло.

І от, на останньому вниз по руслу місці вирішую вертатися назад, і заодно перевірити найперспективніші сьогодні місця. Багато розповідати не буду, а опишу тільки випадок за поваленим деревом на піщаному пляжі глибиною 40-50 см. Веду я свого цьогорічного улюбленця Л-Міноу 33 по краю цього ж таки пляжу і тут бачу, до його щось не маленьке пливе, приглянувшись- розпізнав, голавль розміром з батон підплив, роздивився воблер, стукнув своїм писком його і розвернувшись зник.

Скільки я не пробував його доловити- не увінчався успіхом.На думці про цього червоноперого красеня я зібрався, і поїхав додому.

Висновок

Не дивлячись на всю скептику мою, да і інших рибаків про відсутність риби в Ірпені можу сказати, що вона є, ну не стільки як хотілося б. Хотів зловити щуку і голавля, а спіймав окуня, тому, я думаю, колеги з мдж можуть випробувати свої сили на Ірпені. Я ж своїх, яких спіймав, після фотосесії одразу безжально топив.Також бачив представника місцевої фауни- бобра, який ще не в темну пору доби спокійно плавав під деревом. Вибачаюся за якісь фото бобра- дуже вже далеко було, якості зуму не вистачало.

А я буду думати, як впіймати того лобатого, червоноперого красеня вагою з кілограм, який не піддався мені на данній рибалці.

Закінчуючи, хочу сказати що всю рибалку я спілкувався з однією, світлоголовою дівчиною, з якою ми дискусували на риболовні теми і не тільки. Скажу, що навіть з молодого покоління прекрасної статі, яких, здавалося б, не цікавить щуки, окуні, соми й судаки, ростуть такі рибачки, які вже і соми на пів лодки ловили і судака на КВХ середнім і важким джигом піднімали…=)

Всіх правильних рибаків і рибачок зі святом Перемоги і НХНЛ.